کریمی قدوسی: هدف از آتش سوزی زندان اوین کشتن مهدی هاشمی بود/ اداره امنیت از قبل آمادگی کامل برای خنثی کردن این نقشه شوم را داشت/ می خواستند سرپوشی برای جمهوری مظلوم اسلامی بسازند.

کریمی قدوسی: هدف از آتش سوزی زندان اوین کشتن مهدی هاشمی بود/ اداره امنیت از قبل آمادگی کامل برای خنثی کردن این نقشه شوم را داشت/ می خواستند سرپوشی برای جمهوری مظلوم اسلامی بسازند.

روز جدید : نکته قابل توجه این است که مردی از داخل زندان با چاقو به زندان می رسد که مهدی (هاشمی) آنجاست و قصد کشتن او را دارد و اکنون گویا مهدی قبل از او در زندان دیگری بوده و می خواهد منتقل شود. گویی به سراغش می آیند او را بکش

جواد کریمی قدوسی گفت: می خواستند گروهی از اسرا در آتش بزرگ اوین کشته شوند و مهدی با سوابق او کشته شود و چه ننگی بر سر جمهوری مظلوم اسلامی بیاورند.

جواد کریمی قدوسی در جمع خبرنگاران درباره حوادث زندان اوین گفت: شبکه‌های ضد انقلاب عربی بین‌الملل معاند دو سه روز قبل از حادثه زندان اوین اعلام کردند که ممکن است حادثه‌ای شبیه سینما رکس آبادان در ایران رخ دهد. این بود، در یک آتش سوزی بزرگ، جمعیت زیادی می توانند کشته شوند، پس بدانید که اگر چنین اتفاقی بیفتد، کار ایران است و به اصطلاح آنها کار رژیم است.

وی افزود: ماجرای اوین دقیقاً همان چیزی است که کمیته امنیت ملی در محل بررسی کرده است و همین طور کمیته امور شورا که امروز به آنجا رفتند، همان چیزی است که به اطلاع عموم رسیده است.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ابتدا مأمور برای شمارش زندانیان آن بند وارد می شود، وقتی در را باز می کند، فردی را روی پتو می خوابانند و وانمود می کنند که مریض است و نیاز به کمک فوری دارد. در را برای ورود مامور باز می کنند اما بلافاصله در را می شکنند و نمی گذارند باز شود و داخل قسمت دوم می ریزند. از آنجا به بعد وارد فضای دیگری می شوند، یعنی کاملاً طراحی و برنامه ریزی شده در این مورد اقدام کرده اند و این بند کاملاً گم شده است.

وی با بیان اینکه ممکن است 40 یا 50 میلیارد تومان خسارت دیده باشد، گفت: ابزار و امکاناتی که در آنجا هست از بین رفته است. بسیار مهم است که بررسی ها نشان داده است که دستگاه های امنیتی و شورای امنیت کشور قبلاً دستورالعمل ها و هشدارهای خود را به تمام این مراکز مهم که احتمال شورش وجود دارد ارسال کرده اند تا واحد امنیتی آمادگی کامل داشته باشد. توانست این نقشه شیطانی دشمن را به خوبی خنثی و کنترل کند.

کریمی کادوسی خاطرنشان کرد: اتفاقی که برای 7، 8 نفر افتاد کاملاً مشخص است، چند نفر بر اثر خفگی ناشی از دود آن آتش سوزی بزرگی که در انبار آن کارگاه رخ داد جان خود را از دست دادند و کار بعدی بر روی این تحلیل تاریخ و تحقیقات انجام شد. امنیت و اطلاعات این است که چگونه و با چه برنامه ای و با چه هماهنگی از بیرون شروع شد.

وی گفت: نکته قابل توجه این است که مردی از داخل زندان با چاقو به زندان آمد که مهدی (هاشمی) آنجا بود و می خواست او را بکشد و اکنون گویا مهدی قبل از او در زندان دیگری بوده و می خواهد. طوری متاثر شود که انگار می آیند او را بکشند.

نماینده مشهد یادآور شد: به آنها بگویید می خواستند گروهی از اسرا در این آتش بزرگ کشته شوند و مهدی نیز همراه با سوابقش کشته شد و برای جمهوری مظلوم اسلامی چه می کنند و چه تحریکاتی ایجاد می کنند. در دنیا، منطقه و کشوری که از بیرون کاملاً مسلط شده و واقعاً محتاطانه عمل کرده است که امروز از اعضای شورای امنیت تهران خواستیم بیایند و کمیسیون امنیت از زحمات، دقت، زحماتشان تشکر کند. و هم در تهران و هم در حادثه زندان اوین.

دیدگاهتان را بنویسید