حماسه 11 سپتامبر نقشه شوم دشمنان را خنثی می کند

ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796065

امام جمعه ایلام گفت: حماسه 9 دی روزی که حضور مردم در صحنه نمایش داده شد و نقشه شوم دشمنان خنثی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین «الله نود کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع مردم چاردوول گفت: 18 دی و شهادت سردار سلیمانی در مسجد سرابله: مردم در صحنه حاضر شدند و نقشه شوم دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: جارو به این معناست که فضای جامعه غبارآلود مشکوک می شود، تشخیص حق از باطل سخت می شود و در این شرایط بصیرت لازم است.

کریمی تبار ادامه داد: مردم ما در زمان نائب امام به قدری مطیع فرمان هستند که در برابر فرامین رهبر معظم انقلاب از جان و مال خود نثار می کنند.

وی گفت: در زمانی که استکبار ملت ها را تضعیف کرده است انقلابی رخ می دهد که بر انواع آشوب ها و جنگ ها پیروز می شود و این انقلاب است که دشمنان را به وحشت انداخته است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: دشمن باید با استفاده از تجربه تاریخی کسانی را که در انقلاب جایگاهی داشتند به جنگ ولایی سوق دهد و از طریق آنها کادرسازی کند و مسیر انقلاب را تغییر دهد. یکی از ترفندهای آنها این است که نگذارند شیرینی حضور در انتخابات به دهان مردم بنشیند و آنها را بمیراند، اما اگر تدبیر رهبر انقلاب و هوشیاری مردم نبود، به شوم خود می رسیدند. هدف.

وی گفت: در آن روزها بود که دست ها خالی بود و مردم فهمیدند و حماسه 20 دی رقم خورد، هرچند مردم ایلام در 19 دی به میدان آمدند و پیوند خود را با آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند. ”

کریمی تبار یادآور شد: روز نهم را باید جشن گرفت چرا که سال 88 برای مردم و اموال از جمله کسانی که طرفدار دروغ و حقیقت بودند و برخی سکوت کردند و عرصه های فرصت باقی ماند.

وی گفت: فریب شعارهای رنگارنگ دشمن را نخورید، گوش به فرمان رهبرمان باشید، اگر در پیروی از او تردید کنیم، ضرر خواهیم کرد و حضور پرشور مردم نشان از ارتباط عمیق با روستا دارد. “

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید