نقشه دشمنان با شورش در سال 1367 خنثی شد

ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796410

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: دروغ بزرگ تقلب در انتخابات عامل اصلی اغتشاشات شده و بحث تقلب و هرج و مرج در انتخابات قبل از آشوب آرا مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی در مراسم بزرگداشت نهمین روز در ارومیه اظهار داشت: و هیچکس نمی تواند به انقلاب آسیب برساند.

وی با اشاره به اینکه در 18 دی ماه بصیرت مردم بر بصیرت ملکی غلبه کرد و مردم هوشیارتر، بصیرتر و هیجان زده شدند، ادامه داد: ملت تا امام زمان از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان همواره برای ضربه زدن به انقلاب برنامه ریزی کرده اند، اما حضور حماسی مردم در تشیع امام راحل، دشمنان را ناامید کرد، بنابراین دشمنان دست به شورش های دیگر زدند، اما توطئه ها. خنثی شدند. .

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی گفت: برنامه ریزی های دشمن همواره به توطئه و توطئه ادامه دارد تا اینکه در سال 88 مردم ایران حماسه بزرگ انتخابات را آفریدند و دشمنان خواستند این حماسه را تلخ کنند.

وی گفت: دروغ بزرگ تقلب در انتخابات دلیل اصلی اغتشاش بود و بحث تقلب و هرج و مرج انتخاباتی قبل از پایان رای گیری و با حمایت خارجی صورت گرفت که در واقع برنامه اصلی اغتشاش را نشان داد. “

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ولایت حافظ رای مردم است، گفت: این ولایت حافظ رای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی با اشاره به اینکه بصیرت رکن اصلی مقابله با اغتشاشات است، گفت: ادامه راه ولایت و پیروی از رهنمودهای استان بصیرت لازم را فراهم می کند و از سوء تعبیر جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر اینکه 9 دی را باید گرامی داشت، گفت: اقدامات به موقع ملت بزرگ ایران و رهبری هوشمندانه رهبری در این حرکت نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی با اشاره به شهادت شهید سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی بیرون راندن امپراتوری آمریکا از تمام سرزمین های اسلامی است.

وی افزود: در این صورت خون شهید سلیمانی محقق می شود و باید سلطه آمریکا در منطقه از بین برود و از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه باید بین کشورهای منطقه انسجام و وحدت وجود داشته باشد، گفت: باید وحدت جهان اسلام را ایجاد کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران یکی از هشت کشور هسته ای جهان است و اگر می خواهیم این موفقیت ها ادامه پیدا کند باید مشکلات اقتصادی کشور را به طور جدی حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی گفت: پیگیری تورم، دستمزد، حذف یارانه های پنهان و افشای یارانه ها، مسکن و عواملی از این دست از جمله مواردی است که مجلس در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید