جهل عامل اصلی شکل گیری فتنه 88/ حماسه نهم نقشه ها و محاسبات دشمنان را خنثی کرد.


ساعت: 10:00
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920569

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در 18 و 21 دی ماه در واقع نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد و عوامل دشمن را به عقب نشینی واداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز، با اشاره به در پیش بودن سالگرد حماسه 18 دی، اظهار داشت: آنچه باعث اغتشاش 88 شد، مانند بسیاری از اغتشاشات سال های اخیر، ترویج ضد انقلاب و تحریک و این جذابیت ضد انقلاب و عوامل خارجی و ناآگاهی برخی بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: احساسات گرایی و عده ای نگاه درستی به واقعیت ها نداشتند و عدم بصیرت و لجاجت عده ای دور هم جمع شدند و شورش ایجاد کردند و کانون ناآرامی ها افرادی بودند که ضد انقلاب و ضد نظام بودند».

وی جهل، عدم بصیرت و عدم آگاهی مردم را در دامن زدن به طغیان و برافروختن آتش طغیان موثر بیان کرد.

مجتهد شبستری بیان کرد: در روزهای هشتم و نهم دی ماه وقتی مردم دیدند که یاغیان به فعالیت خود ادامه می دهند و علاوه بر سلب آسایش مردم، به مقدسات و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) توهین می کنند. بنابراین آنها به میدان آمدند و طومار شورشی را پیچیدند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور مردم در 18 و 21 دی ماه در واقع نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد و عوامل دشمن را به عقب نشینی واداشت.

وی افزود: حضور مردم در حماسه 18 آذر نشان داد که مردم از نظام، انقلاب، ولایت و رهبری حمایت و پشتیبانی می کنند و می خواهند با معاندین برخورد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید