حضور همگانی مردم عامل شکل گیری انقلاب و موفقیت آن است


زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807663

برادر شهید حسن تهرانی مقدم گفت: مردم در اوایل انقلاب و همچنین در صحنه های پس از انقلاب مانند جنگ، تحریم، تهاجم فرهنگی و قیام، عامل اصلی شکل گیری و موفقیت نظام بودند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد طهرانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عامل شکل گیری انقلاب و تداوم آن حضور مردم است و در این راستا حضور مردمی و مردمی است. در واقع اگر بخواهیم این انقلاب ادامه پیدا کند و چون با این شور و شعف و پیروزی شکل گرفت و پیروز شد، می خواهد با همین شدت راهش را ادامه دهد، حضور همه جانبه و متحدانه مردم را می طلبد.

برادر شهید حسن تهرانی مقدم ادامه داد: مردم با وحدت، امید و سازماندهی به رهبری امام راحل به صحنه آمدند و امروز این حضور باید در صحنه های دفاع، سازندگی، پیشرفت و توسعه باشد. انقلاب اسلامی یک انقلاب زنده و پویا است و با اهدافی که شروع کرده ایم باید به نتیجه برسیم و این پرچم را به صاحبش بدهیم که همه اینها حضور همه جانبه را می طلبد.

وی افزود: مردم در اوایل انقلاب و همچنین در صحنه های پس از انقلاب مانند جنگ، تحریم، تهاجم فرهنگی و قیام عامل اصلی شکل گیری و موفقیت نظام بودند، بنابراین باید این نمادین را حفظ کنیم. حضور تاج یا ماشین

تهرانی مقدم در بخشی دیگر از سخنان خود به مقایسه تجهیزات نظامی قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: بزرگترین موشک قبل از انقلاب آر پی جی 7 بود و ما موشک های ضد هوایی هاکس داشتیم. این کل سیستم دفاعی ما بود و ما سلاح نداشتیم که در منطقه از خود دفاع کنیم، چون در منطقه ژاندارم بودیم، نداشتیم و سلاح های وارداتی به ما می دادند، مخصوصاً برای مأموریت های ژاندارمری در منطقه.

وی افزود: بعد از انقلاب همانطور که در بحث سیاسی آزاد شدیم و به استقلال رسیدیم، در دفاع هم باید به همین استقلال برسیم، حاج حسن هم احساس مسئولیت کرد و در دوران تحریم و جنگ و مشکلات اقتصادی دست خالی شروع کرد و با استفاده از ما با ظرفیت داخلی خود و همین جوانان و مخترعان، کشورمان را به جایی رساندیم که اکنون ششمین کشور موشکی برتر جهان و در واقع اولین کشور در صحنه دفاعی در منطقه هستیم و به عنوان یک کشور قدرتمند ظاهر شده ایم. کشور در جهان، انقلاب اسلامی را امام راحل در رأس آن قرار داد و اکنون با رهبری حکیمانه امام خامنه ای ادامه دارد.

خبرنگار: شیخ ممو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید