وحدت “شیعه و سنی” نقشه های شوم استکبار را خنثی می کند.

زمان: 12:10
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778145

سعید سجدی گفت: آنچه باعث ظهور امام عصر (عج) و آغاز عملی امام او می شود؛ شناخت و بینش امت اسلامی نسبت به جایگاه امام و وحدت و همدلی حول محور جانشین وی در زمان حال ، که برای زمان ظهور امام ، عملی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید سجدی ، کارشناس مسائل سیاسی ، در مصاحبه با خبرنگار تیتریک وی گفت: وجود وحدت بین مذاهب و اقوام مختلف در کشور یکی از دلایل امنیت ایران اسلامی است و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) یکی از مبلغان اصلی این موضوع است. در جامعه.

وی ادامه داد: اکنون که دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان به کار گرفته است ، تلاش برای اتحاد بسیار ارزشمند است و نوعی جهاد در برابر تهاجمات فرهنگی است.

سجی گفت: بینش مسلمانان اعم از شیعه و سنی عامل اصلی خنثی سازی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان است.

این کارشناس اظهار داشت: چه عواملی باعث ظهور امام عصر (عج) و آغاز عملی امام او می شود؛ شناخت و بینش امت اسلامی نسبت به مقام امام و وحدت و همدلی حول محور جانشین وی در زمان حال ، که برای زمان ظهور امام (ع) عملی است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئله وحدت استراتژیک ترین نیاز امت اسلامی امروز است ، زیرا درک آن در حالی که از دشمن می ترسیم مهم است. زمینه های ظهور حضرت حق نیز فراهم شد و پرچم اسلام به صاحب آن واگذار شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید