دادستان شهیار: علت مرگ نسرین قدری مسمومیت ناشی از مصرف متانول بود/ هیچ گونه آثار جراحت بر روی بدن متوفی مشاهده نشد.

دادستان شهیار: علت مرگ نسرین قدری مسمومیت ناشی از مصرف متانول بود/ هیچ گونه آثار جراحت بر روی بدن متوفی مشاهده نشد.

روز جدید دادستان شهیار در تشریح علت مرگ نسرین قدری گفت: پزشکی قانونی علت مرگ نسرین قدری را مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام کرد.

دادستان شهریار در خصوص آخرین نتایج به دست آمده در پرونده فوت نسرین قدری عسگری پور اظهار داشت: با اعلام مرگ این فرد به مراجع قضایی، پرونده با تشکیل پرونده به دادسرا و جسد متوفی تشکیل شد. همچنین برای کارشناسی و تحقیقات علمی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

وی افزود: بر اساس گزارش نهایی پزشکی قانونی، علت فوت خانم نسرین قادری مصرف متانول (الکل غیرقابل خوردن) و مسمومیت ناشی از آن بوده است.

دادستان شهریار پیش از این گفته بود که پس از معاینه جسد خانم قدری، آثار جراحتی از قبیل شکستگی، پارگی، سیاهی و کبودی روی بدن متوفی مشاهده نشد و تشخیص اولیه پزشکی مسمومیت بوده است.

به گزارش میزان، نسرین قادری یکی از افرادی است که در چند روز اخیر نامش به عنوان یکی از قربانیان حوادث اخیر مطرح شده است. رسانه های ضدانقلاب در اخبار خود مدعی شدند که این فرد بر اثر باتوم در جلسات شهرستان شهریار کشته شده است. این ادعای رسانه های ضد انقلاب در حالی مطرح شد که خانواده نسرین قدری بلافاصله خبر جعلی مرگ دخترشان را تکذیب کردند.

بر اساس این گزارش، خانم قدری در منزل خود فوت کرده و هم اکنون مشخص شده است که علت این حادثه مسمومیت شدید ناشی از مصرف مشروبات الکلی غیرقابل خوردن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید