جزئیات جدید از علت مرگ «نسرین قدری»/ تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت است.


ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909032

دادستان شهریار علت مرگ مردی به نام نسرین قدری را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در روزهای اخیر که پروژه ترور ضد انقلاب برای بی ثبات کردن اذهان مردم و شهروندان به طور مستمر انجام می شود، هر روز اسامی مختلفی از شهرهای ایران که توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند مطرح شده و پس از بررسی، مشخص می شود که این افراد یا زنده بودن یا علت مرگ آنها متفاوت است.

نسرین قدری یکی از افرادی است که نامش از روز گذشته به عنوان یکی از قربانیان حوادث اخیر مطرح شده است.

رسانه های ضدانقلاب در اخبار خود مدعی شدند که این فرد بر اثر باتوم در جلسات شهرستان شهریار کشته شده است.

این رسانه ها با سوء استفاده از کرد بودن این دختر جوان سعی کردند با برافروختن احساسات مردم شریف مریوان زمینه ایجاد ناامنی در این شهر را فراهم کنند. در همین حال خانواده نسرین قدری بلافاصله خبر جعلی کشته شدن دخترشان را تکذیب کردند.

پدر نسرین قدری درباره فوت دخترش گفت: دخترم تشنج داشت و به آنفولانزا هم مبتلا شده بود و شبی که فوت کرد برادرش تا ساعت 12 شب همراهش بود و ما هم با او تماس گرفتیم و حالش را جویا شدیم. -بودن.

وی با بیان اینکه فردای آن روز با دخترم تماس گرفتیم، هیچ پاسخی از او دریافت نشد، افزود: از دختر دیگرم به همراه همسرش خواستیم به خانه نسرین رفته و وضعیت او را به ما اطلاع دهند.

قدری گفت: وقتی دختر و دامادم به خانه نسرین رفتند جوابی نداد تا اینکه یکی از همسایه ها در را شکست و جسد بی جان او را در داخل خانه پیدا کرد.

پدر متوفی نسرین قادری افزود: دختر و دامادم بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و اطلاعات را دریافت کردند و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل شد.

وی همچنین هرگونه شایعه حضور دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات را تکذیب کرد.

دادستان شهریار: در بدن متوفی آثار جراحت دیده نمی شود

در همین رابطه حمید عسگری پور دادستان شهریار در رابطه با ادعای فوت خانم نسرین قدری اظهار داشت: ساعت 14 روز جمعه 21 آبان ماه سال جاری یکی از بستگان متوفی به محل حادثه مراجعه کرد. به کلانتری محل گزارش داد که درب بلوک آپارتمانی است که مرحوم کادری مراجعه کرد و باز نکرد.

عسگری پور افزود: پس از دستور قضایی و بازکردن درب آپارتمان، ماموران کلانتری به همراه بستگان متوفی وارد منزل شده و متوجه سقوط جسد خانم نسرین قدری در کف اتاق نشیمن شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اشاره به نظریه پزشکی قانونی تصریح کرد: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثاری از آسیب از قبیل شکستگی، پارگی، کبودی و کبودی روی بدن متوفی مشاهده نشد.

وی افزود: تشخیص اولیه پزشکی این مرد مسمومیت بوده و البته بنا به اظهارات خانواده وی دارای شرایط قبلی نیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید