دانش آموز کرجی که در مدرسه جان باخت فرزند داور معروف فوتبال بود/ اکبریان: پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرد.

دانش آموز کرجی که در مدرسه جان باخت فرزند داور معروف فوتبال بود/ اکبریان: پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرد.

روز جدید امیرحسین پائودا رئیس حفاظت آموزش و پرورش البرز گفت: طبق اعلام پزشکی قانونی، پارسا اکبریان دانش آموز بر اثر ایست قلبی فوت کرد. پارسا اکبریان فرزند محمدرضا اکبریان داور سرشناس فوتبال کشور بود. محمدرضا اکبریان با اعلام اینکه پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرد، اظهار داشت: صبح روز شنبه پارسا پس از صرف صبحانه به مدرسه رفت و حال عمومی خوبی داشت اما پس از ورود به مدرسه 10 متر پیاده روی کرد. ، تشنج می کند و می میرد صفحه روی کوله پشتی روی زمین می افتد. پس از اطلاع بلافاصله راهی مدرسه شدم و 10 دقیقه بعد به اورژانس رسیدم اما متاسفانه پارسا نبض نداشت.

امیرحسین پودا رئیس حراست آموزش و پرورش استان البرز گفت: بر اساس گزارش پزشکی قانونی، دانش آموز پارسا اکبریان بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

احمد مهدوی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز ضمن تایید فوت این دانش آموز گفت: ساعت 7:30 صبح امروز طی تماسی با این مرکز مبنی بر درخواست کمک پزشکی، همکاران اورژانس به سوم شعبان اعزام شدند. مدرسه

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت بیمار وخیم است پس از معاینه اولیه عملیات احیا آغاز و در حین احیا به بیمارستان شهید مدنی منتقل می شود.

وی گفت: متأسفانه عملیات احیا روی بیمار مؤثر نبود و بیمار فوت کرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز گفت: جزئیات پزشکی فوت دانش آموز سوم دبیرستان شعبان این ناحیه در حال بررسی است.

رحمت الله نژاد فلاح افزود: این اتفاق در ساعت 7:23 صبح امروز برای این دانش آموز رخ داد و همکاران مدرسه بلافاصله با 911 تماس گرفتند و 911 دانش آموز را به بیمارستان منتقل کردند.

نژاد فلا گفت: پدر و مادر این دانش آموز به همراه وی در بیمارستان حضور داشتند که متاسفانه دانش آموز فوت کرد.

پارسا اکبریان فرزند محمدرضا اکبریان داور سرشناس فوتبال کشور دانش آموز مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج بود.

محمدرضا اکبریان با اعلام اینکه پزشکی قانونی علت مرگ پسرم را ایست قلبی اعلام کرد، گفت: روز گذشته (جمعه) پسرم و پارسا ابتدا برای بازی فوتبال و بیلیارد و سپس تا ساعت 9 صبح از منزل خارج شدند. بچه با مهمانی ما در خانه بود و بیرون نمی رفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مدرسه پسرم در کنار خانه مادربزرگش بود، پارسا برای خوابیدن به خانه مادربزرگش رفت تا شب به مدرسه برود.

اکبریان ادامه داد: پارسا صبح امروز پس از صرف صبحانه و با حال خوب به مدرسه رفت اما پس از ورود به مدرسه و پیاده روی حدود 10 متر دچار تشنج شد و به سمت کوله پشتی خود به زمین افتاد.

وی گفت: پس از اطلاع بلافاصله راهی مدرسه شدم و 10 دقیقه بعد به اورژانس رسیدم اما متاسفانه پارسا نبض نداشت.

اکبریان گفت: امروز ساعت 2:30 بعدازظهر جواز دفن را از پزشکی قانونی دریافت کردیم اما با توجه به اینکه برخی از بستگان در شهرستان هستند مراسم تشییع و خاکسپاری را فردا ساعت 10 صبح در بهشت سکینه.

دیدگاهتان را بنویسید