داستان خیانت محمود فکری در استقلال

داستان خیانت محمود فکری در استقلال

فهری بارها در این باره صحبت کرده و امروز در پایان بازی با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اتفاقات تلخ گذشته را نیز برگرداند. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا امروز برخی از بازیکنان استقلال کمتر کار نمی کنند؟ وی گفت: نمی خواهم زیاد درباره استقلال صحبت کنم، در جامعه ما کسانی که خائن هستند ترجیح داده می شوند.

منظور محمود فکری که با تیم ساپیا تلاش می کند در لیگ برتر جلو بیاید که بازیکنان کی هستند و او را خائن می خواند.

زمانی که او سرمربی تیم استقلال بود هرگز نام این بازیکن را به میان نیاورد چرا که نام بردن از این بازیکن ممکن است در کمیته انضباطی برایش گران تمام شود. او زمانی که در نفت مسجد سلیمان حضور داشت، به ویژه پس از شکست مقابل ذوب آهن، برخی از بازیکنان تیمش را به کم کاری متهم کرد و آنها را از تمرین اخراج کرد. البته بعد از اخراج مشخص شد که این بازیکنان چه کسانی بودند و حتی این بازیکنان از سرمربی تیم نفت به کمیته انضباطی شکایت کردند.

محمود فکری در دوران حضورش در استقلال با بازیکنی که همه می دانند سیاوش یزدانی است به مشکل خورد. این بازیکن مصاحبه تندی علیه محمود فکری انجام داد و البته سرمربی سابق استقلال نیز مصاحبه خود را بی پاسخ نگذاشت. با این حال، هیچکس دقیقاً نمی داند محمود فکری به کدام بازیکن اشاره می کند.

دیدگاهتان را بنویسید