دانشگاه شریف: برخی از دانشجویان از ورود به دانشگاه منع شدند

دانشگاه شریف: برخی از دانشجویان از ورود به دانشگاه منع شدند

روز جدید دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: تعداد معدودی از دانشجویانی که در ارزیابی اولیه در ایجاد فضای ناآرام در دانشگاه نقش داشتند به نفع دانشگاه موقتاً از حضور در دانشگاه محروم شدند.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که چند تن از دانشجویان این دانشگاه که در اغتشاشات اخیر نقش داشتند به طور موقت از ورود به شریف منع شده اند.

دانشگاه صنعتی شریف در کانال مجازی خود اعلام کرد: چند نفر از دانشجویانی که در ارزیابی اولیه در ایجاد فضای ناآرام در دانشگاه نقش داشتند به نفع دانشگاه به طور موقت از حضور در دانشگاه محروم شدند.

دانشگاه تاکید کرد: این تصمیم ربطی به سخنرانی و حضور در مجامع دارای مجوز از دانشگاه ندارد و مشخص است که دستور رسیدگی دقیق و ارجاع پرونده وی به کمیته انضباطی خواهد بود.

در همین زمینه خبرگزاری ایسنا نوشت: گفته می شود پس از نشستی که در مجمع آزاد دانشجویان شریف با رئیس و معاونان این دانشگاه برگزار شد، ورود محمد ملانوری، دانشجوی دکتری اقتصاد در این دانشگاه. دانشگاه، جلوگیری شد.

پیگیری های خبرنگار ایسنا نشان می دهد پس از درگیری لفظی این دانشجو با حراست دانشگاه، حراست با پلیس تماس گرفته و لحظاتی بعد این دانشجو توسط پلیس دستگیر شد. او سرانجام ساعاتی بعد آزاد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، دستگیری این دانشجو ربطی به حضور وی در تریبون آزاد نداشته و دلیل بازداشت وی توسط پلیس بی احترامی و رفتار وی در برخورد با امنیت بوده و ملانوری و برخی دیگر از دانشجویان شریف به دلیل اینکه نقش آنها در اعتراضات اخیراً از ورود آنها به دانشگاه منع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید