داور دو پنالتی استقلال را ندید

داور دو پنالتی استقلال را ندید

شاهین بیانی درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: استقلال تیم بهتری در این دیدار بود و موقعیت های خوبی داشت اما نتوانست از برتری خود استفاده کند و به تساوی رضایت داد. برد در این بازی می توانست استقلال را به تنهایی پیشتاز کند و حیف که نشد.

وی افزود: آبی ها در این هشت هفته روند صعودی داشتند و در بازی مقابل فولاد شاهد یکی از زیباترین نمایش های این تیم بودیم البته اگر این بازی با برد همراه می شد، شرایط تیم خیلی بهتر بود – خوب و او روحیه بیشتری می گرفت.

بیانی درباره تیم ساپینتوی سرمربی پرتغالی استقلال گفت: ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوش استقلال است و در بازی ایران و اروگوئه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت اما در دقایق پایانی بازی هم از زمین خارج شد. جلالی در جناح چپ عالی کار کرده و باید کلید فیکس تیم باشد و در بازی مقابل فولاد از زمانی که وارد زمین شده روند هجومی تیم چپ بیشتر شده است. به نظر من استقلال هنوز یک مشکل حل نشده دارد. امیدوارم کمک ریکاردو ساپینتو از جمله خسرو حیدری به او کمک کند.

بالاخره کاپیتان سابق استقلال درباره قضاوت حمید حاج ملک در دیدار استقلال و فولاد گفت: ما فوتبال بازی کردیم و می دانیم کدام اشتباه پنالتی است. من نمی گویم هر 4 صحنه مشکوک در محوطه جریمه است، اما فکر می کنم دو تای آن ها 100 درصد پنالتی است. خطای آبشک روی پیمان بابایی پنالتی بود زیرا او با تکنیک های گراپلینگ مهاجم استقلال را واژگون کرد و خطای فولاد کوشکی هافبک هافبک روی میرزایی در لحظات پایانی بازی نیز پنالتی بود زیرا او فقط به پای بازیکن استقلال ضربه زد. چه اتفاقی دیگری باید در محوطه جریمه بیفتد تا داور یک پنالتی اعلام کند؟ شاید فنون کشتی در فوتبال مجاز باشد اما ما نمی دانیم. درست است، داور دو پنالتی استقلال را ندید.

دیدگاهتان را بنویسید