پلیس: آرامش کامل در سیستان و بلوچستان برقرار شد/ جمعه هیچ نقطه ای از استان آسیب ندید. حرکات جزئی رخ داد که از طریق تعامل حل شد

پلیس: آرامش کامل در سیستان و بلوچستان برقرار شد/ جمعه هیچ نقطه ای از استان آسیب ندید.  حرکات جزئی رخ داد که از طریق تعامل حل شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حوادث اخیر در استان گفت: با همکاری خوب معتمدین، ریش سفیدان، سران طوایف، مولوی و صاعصدری که همکاران ما داشتند، به هیچ جایی در استان آسیبی نرسید و هیچ بخشی مورد حمله تهاجمی قرار گرفت.»

سردار محمد کنبری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: با توجه به سابقه خدمت بیش از سه ساله در سال های اخیر به عنوان رئیس پلیس سیستان و بلوچستان، شناخت کاملی از مردم سیستان و بلوچستان دارم و معتقدم. که مردم این استان به نظام وفادار و پشتیبان انقلاب هستند و عمیقاً به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: علیرغم تبلیغات منفی همه دشمنان و تماس های متعددی که در روزهای اخیر از طریق کانال های مختلف خارج از کشور انجام شده است، روز جمعه با همکاری خوب معتمدین شاهد هرج و مرج در استان بوده ایم. ریشفیدان، سران طوایف و هیچ جایی در استان توسط مولوی ها و ساعدری هایی که همکاران ما داشتند مجروح نشد و هیچ بخشی مورد حمله خشمگینانه قرار نگرفت. البته حرکات کوچکی هم بود که با تعامل حل شد. در این راستا از مردم شریف استان و بزرگانی که آرامش را در استان حفظ کردند تشکر می کنیم.

وی با اشاره به حوادث اخیر در استان گفت: کمیته هایی برای رسیدگی به این حوادث تشکیل شده و شعبه هایی در قوه قضائیه برای پیگیری پرونده ها تشکیل شده و صمیمانه با این شعب برای احقاق حق و در صورت وجود همکاری داریم. قصور و سهل انگاری ما قطعا مطیع و مطیع قانون خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد که حق برائت ضایع شود و خون بیگناه هدر رود و این ویژگی دینی، سیستمی و تشکیلاتی ماست و از توصیه های موکد جامعه جهانی است. رهبر معظم انقلاب که حق و عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

سردار قنبری تصریح کرد: امیدواریم برای آینده امنیت این استان با اقتدار کامل مردم سیستان و بلوچستان، با همکاری مردم و با تعامل صادقانه و صلح برقرار شود و دشمنان نتوانند اختلاف ایجاد کنند. بین مردم سیستان و بلوچستان و آن آرزو را به گور خواهند برد.» پیروز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید