مشکلات جزئی ترین نقطه کشور باید حل شود


ساعت: 13:29
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885356

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: باید در کوچکترین نقطه کشور مشکلات را حل کرد و نباید همه این موارد را مثل کوه بر سر سفره دولت شمرده و انباشته کرد و ظرفیت مردم قابل حل است. به حل آنها عادت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور صبح امروز دوشنبه (12 تیرماه) در رویداد هم افزایی مدیریت 1401 ایران گفت: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آموخته ایم که مردم باید نقش اول را داشته باشند. امروز هدف از برگزاری این نمایشگاه ارزش و فضا دادن به مردم و استفاده از ظرفیت مردم در اداره کشور است.

وی افزود: ایجاد دو قشر ملت و دولت مشکلات را حل نمی کند بلکه همه باید در حل مشکلات پاسخگو باشند و برای درک آن باید ظرفیت ها و استعدادها شناسایی شود تا زمینه شکوفایی فراهم شود. محقق شود.”

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: باید بین مردم و دولت هم افزایی وجود داشته باشد، از ظرفیت مردم در توسعه حاکمیتی کشور استفاده شود و این امر با روش های محله ای و بخشی محقق می شود. یعنی باید مشکلات را به جزئی ترین شکل در کشور حل کرد و نباید همه این موارد را مثل کوهی روی سفره دولت شمرده و انباشته کرد، بلکه می توان از ظرفیت مردم برای حل آنها استفاده کرد.

اسلامی با بیان اینکه استعدادهای درخشان و فعالی در کشور وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد، تصریح کرد: زمانی انتظار استخدام و ایجاد اشتغال از دولت وجود داشت اما امروز کاری نیست که دولت بتواند انجام دهد و این تفکر باید تنظیم شود زیرا مردم می توانند خودشان شغل ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: سازمان انرژی اتمی در خاک کل کشور مستقر است و فعالیت های خود را انجام می دهد و در جایی که ظرفیت و استعداد وجود داشته باشد حتما از آن استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید