در ناآرامی های قزاقستان هیچ ایرانی آسیب ندید

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802505

سرکنسول ایران در آکتائو قزاقستان گفت که هیچ ایرانی در ناآرامی های اخیر آسیب ندیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حبیب الله ملکوتی فر، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو قزاقستان در دیدار با جمعی از ایرانیان مقیم گفت: خوشبختانه با هوشیاری جامعه ایرانی، در ناآرامی های اخیر در قزاقستان به هیچ هموطن آسیبی وارد نشده است. در قزاقستان

ملکوتی فر گفت: از ابتدای اتفاقات اخیر با حساسیت و هوشیاری کامل مسائل را دنبال می کنیم و همه جوانب را رصد می کنیم. ما قزاقستان هستیم و صلح و ثبات در این کشور برای ما بسیار مهم است. در بیانیه‌ای رسمی، من به فرماندار مانگیستائو، نورلان نوگایف، به خاطر تلاش‌هایش برای تضمین امنیت و مدیریت رویدادهای اخیر و همچنین حفاظت از سرمایه‌گذاری و تأسیسات دیپلماتیک تبریک می‌گویم.

وی گفت: ما همیشه دوست، برادر و همسایه قزاقستان برای مردم و دولت این کشور بوده و خواهیم بود و امیدواریم همیشه ثبات، امنیت و صلح در این کشور برقرار باشد.

قابل ذکر است که در اولین روز ناآرامی ها در قزاقستان که از استان منگیستائو آغاز شد. ملکوتی فر در مراسم شهادت سردار شهید سلیمانی در سرکنسولگری ضمن تحلیل اوضاع و هشدار به مقامات امنیتی و ایرانیان مقیم از آنان خواست حتی از روی کنجکاوی در هیچ تجمعی شرکت نکنند. اقدامات احتیطی را رعایت کن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید