زمینه سازی برای پیشرفت بیشتر از طریق تعامل مردم و دولت/رئیس جمهور؛ روابط عمومی خوبی برقرار کرد


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814025

آقای.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید گلمپور، کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی هرمزگان در این باره به هرمز گفت: دولت مردمی قطعا موفق تر خواهد بود. این اساسی ترین رکن انقلاب است و امام از آن به عنوان شعار اصلی انقلاب استفاده خواهد کرد. بهشت زهرا: دولتي را با پشتيباني اين ملت تعيين مي‌كنم و ضربه سنگيني به دولت فعلي مي‌زنم. در این زمینه گام بردارد.

وی افزود: هر جا مردم وارد میدان شدند و صف کشیدند، یک لحظه احساس کردند که دولت واقعاً با آنها کار می کند، به همین دلیل به دولت پیوستند و کمک کردند. شرایط کنونی رو به روشن شدن است و این ارتباط مردم و مسئولان است که رونق می گیرد و شاهد حضور شخصی آقای رئیسی و وزرای ایشان در اصناف، بازارها و برنامه های مختلف هستیم و این ارتباط صمیمی و نزدیکتر شده است. دولت و حضور مردم در زمین برای کمک به دولت تحت تاثیر قرار گرفت.

کارشناس مذهبی و سیاسی استان هرمزگان نیز گفت: البته هستند افراد مغرض و مافیای قدرت و ثروت که از چنین اقداماتی سودی نمی برند و قطعاً یکسری کارها را انجام می دهند، پس باید گفت اگر مردم کار کنند. سخت و به بازار حمله نکنید و انباشته نکنید خودتان را سرلوحه کار خود قرار ندهید شک نکنید که می توانیم تورم را کنترل کرده و به صفر برسانیم و این در حالی محقق می شود که امواج مردم پشت کار هستند.

گلمپور افزود: با ذکر نام احتکار همه فکر می کنند که فقط مافیا قدرت و ثروت را در انحصار خود در می آورد در حالی که اینطور نیست، یک خانواده سه نفره هم می تواند درگیر احتکار باشد. در زمان امام جعفر صادق (ع) بازار آتش گرفت و اجناس گران شد. خدمتکارش به او گفت که وضع همین است. او ناراحت شد و فریاد زد: «نه تنها مجبور نیستی این کار را انجام دهی، بلکه باید آنچه در زیرزمین خانه هست را به قیمت روز بازار بفروشی و هر روز به اندازه مصرف خانه از بازار بخری. و اصولی که امروز باید برای راه اندازی بازار رعایت کنیم، شک نکنید که اگر مردم تلاش نکنند، هر دولتی که با هر ویژگی روی کار بیاید، قطعاً به موفقیتی که ما دنبالش هستیم، نخواهد رسید.

وی ادامه داد: تفاوت دولت آقای رئیسی با دولت های گذشته این است که ملتی است که بیشتر شکوفا می شود و موفقیت فعلی دولت نتیجه همین اقدام است. هر جا که مردم کار کنند، بدون شک موفقیت دولت افزایش خواهد یافت. مردم با ساماندهی خرید می توانند به کاهش تورم و بهبود کیفیت بازارها و کالاها کمک کنند. البته یک سری سیاست های کلان، قانون، مجلس و همچنین حذف قوانین دست و پاگیر و به روز رسانی قوانین مجازات های مدنی در تنظیم بازار و رفع تورم و کاهش تورم موثر است.

این کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه برای ایجاد تحول در بازار باید حضور مردم در میدان مناسب باشد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه نهادینه کنیم این چشم انداز بزرگ رهبری گران قیمت واقعاً ممکن است، مشروط بر اینکه رهبری انقلابی و جهادی کار کند.

گلمپور تاکید کرد: محتوای مذاکرات و توافقات باید برای مردم روشن باشد و آنچه حضرت آقا فرمودند 100 درصد از تحریم ها خارج شود و همه مفاد این مذاکرات در راستای منافع ملی باشد. در این صورت افق روشنی پیش رو خواهیم داشت و به مرحله ای می رسیم که مشکلات کمتر شود. در حال حاضر شاهد پیشرفت ها و اتفاقات خوبی هستیم و بارقه امیدی در بین مردم به وجود آمده است.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در موفقیت دولت گفت: در سال 57 انقلاب شد و به برکت حمایت های مردمی به زور به حرکت خود ادامه داد. اگر مردم در آن زمان رفته بودند به آن می گفتند پیروزی انقلاب. بنابراین، اگر مردم دولت را انتخاب کنند، به این معنا نیست که باید عقب نشینی کنند و فکر کنند که دولت باید خودش همه کارها را انجام دهد. مردم علاوه بر انتخاب حکومت مردمی باید در کنار دولت بایستند. دولت مردمی آقای رئیسی با حمایت مردم می تواند در زمینه های تورم، تامین کالا، ارتباطات، واکسیناسیون، مذاکره و … موفق باشد. مطالبات مردمی نیز می تواند به هدایت سیاست های مشترک و اجرایی مراجع سه گانه کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید