دبیرخانه دائمی صندلی های ورزشی بین المللی در کیش تشکیل می شود


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919850

این جزیره می تواند نشان دهنده قابلیت های ورزشی کشور در منطقه باشد

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه دفتر مشترک فدراسیون های ورزش های «قایقرانی» و «دریانوردی و ساحلی» این اقدام را منشأ رویدادهای بزرگ بین المللی در این منطقه دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه دفاتر مشترک فدراسیون های ورزشی “قایقرانی” و “دریانوردی و ساحلی” که در حضور مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛ وی با ابراز خرسندی از راه اندازی دو فدراسیون ورزشی مهم و پرطرفدار در جزیره و قدردانی از حمایت های مسئولان این منطقه آزاد، گفت: مدت هاست فکر و برنامه ریزی کرده ایم تا از داشته های ارزشمند کشور در این منطقه استفاده کنیم. بهترین راه ممکن.”

وی افزود: با شروع رسمی این دو فدراسیون در حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه که در عرصه ورزش فعال هستند، کیش می تواند منشأ خدمت به هموطنان، بسیاری از رویدادهای بزرگ و نماینده فرصت های ورزشی کشور در عرصه ورزش باشد. منطقه

سجادی وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: باید تلاش کنیم تا از طریق زمین ورزشی کیش به اهداف مناطق آزاد برای کشور برسیم و شاهد درخشش این منطقه آزاد باشیم تا کار بزرگی در این سرزمین مقدس به یادگار بماند.

وزیر ورزش با بیان اینکه برنامه های متنوع دیگری در حوزه ورزش در حال انجام است، تصریح کرد: بیش از 400 مکان بین المللی در کشور وجود دارد و 350 نفر از هموطنان و مدیران ورزشی ما در این سمت ها حضور دارند و باید این فرصت بین المللی در کشور تجمیع شود. یک نقطه. به این منظور کیش می تواند منشأ حضور، نوآوری و همسویی متخصصان ورزش کشور در مجامع جهانی و آسیایی باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان کیش را مکانی مناسب برای برگزاری سمینارها و نشست های بین المللی دانست و گفت: این دفاتر می توانند به عنوان دبیرخانه یا ساختمان بین المللی ورزش کشور مورد استفاده قرار گیرند.

پیش از این رضا شجیعی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش های «دریا و ساحلی» و خسرو ابراهیمی به عنوان سرپرست فدراسیون «قایقرانی» معرفی شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید