دبیرخانه دائمی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قزوین افتتاح می شود

مرتضی امیری در این مراسم گفت: امسال شاهد برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال و دومین رویداد در استان قزوین بودیم.

مسئول سازمان فضای مجازی استان قزوین گفت: در دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین، 29 تیم در سه بخش نرم افزار، بازی موبایل و انیمیشن شرکت کردند.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه امسال شاهد افزایش استقبال از این رویداد به ویژه در بخش بانوان بودیم که تعداد شرکت کنندگان افزایش یافت به طوری که 47 نفر زن و 43 نفر مرد بودند.

وی افزود: دست اندرکاران پیشنهاد دادند که بخش هایی را خارج از سه حوزه تخصصی انجام دهیم، به همین دلیل تولیدات مجازی عوام را آغاز کردیم و 228 نفر در بخش فیلم، عکس و گرافیک موبایل شرکت کردند.

امیری تصریح کرد: سه تیم برتر در سطح استان نیز در عرصه ملی حضور خواهند داشت تا تولیدات در کشور و در رقابت با سایر تیم های استان های دیگر به چالش کشیده و به محصول نهایی برسند.

رئیس سازمان فضای مجازی استان قزوین گفت: دبیرخانه دائمی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از امروز در استان راه اندازی می شود و تمامی تیم های شرکت کننده در این دبیرخانه عضویت خواهند داشت تا بتوانیم با برگزاری سمینارها و استفاده مردم را توانمند کنیم. از اساتید

لازم به ذکر است در پایان این مراسم نفرات اول تا سوم این مسابقات اعلام شد.

همچنین جابر خرمنیا به عنوان چهره پیشرو فضای مجازی جبهه انقلاب در استان قزوین و رسانه صبح؛ مهر و فارس در قزوین به عنوان رسانه های برجسته و تاثیرگذار در عرصه جهاد تبیینی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید