دبیرخانه فجر دلایل عدم پذیرش «قاتل و وحشی» را اعلام کرد.

ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793873

دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام کرد بر اساس ماده ۷ آیین نامه جشنواره، فیلم «قاتل و وحشی» امکان حضور در این جشنواره را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در پی انتشار اخبار روابط عمومی فیلم «قاتل و وحشی» و ارسال آن به رسانه ها، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که بر اساس ماده 7 آیین نامه جشنواره، فیلم “قاتل و وحشی” امکان حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر (به دلیل رعایت نکردن قوانین جشنواره) وجود ندارد.

در ماده ۷ آیین‌نامه چهلمین جشنواره فیلم فجر آمده است: «به عنوان یک قاعده کلی، جشنواره فیلم فجر فقط فیلم‌هایی را می‌پذیرد که در سال قبل از جشنواره تولید شده و قبلاً به جشنواره ارسال نشده باشند. بنابراین تمامی فیلم‌های متقاضی شرکت در هر یک از بخش‌های رقابتی باید از سال ۱۳۹۹ تولید شده باشند و در دوره‌های قبلی جشنواره مورد توجه هیات انتخاب قرار نگرفته باشند.

دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: جشنواره فیلم فجر در حال بررسی در هیات انتخاب است و صورتجلسه آن به امضای هفت نفر از اعضای هیات انتخاب دوره سی و هشتم رسیده است.

بنابراین برخلاف فضای رسانه ای، طبق آیین نامه جشنواره، فیلم «قاتل و وحشی» امکان حضور قانونی در چهلمین جشنواره فیلم فجر را نخواهد داشت.

بدیهی است در صورت نیاز روابط عمومی جشنواره سند ارائه و بررسی فیلم مذکور را در جشنواره سی و هشتم فجر منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید