دلایل عدم پذیرش طرح خرید و فروش خودروهای فرسوده


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898898

این کارشناس صنعت خودرو در مورد لزوم تعویض لاستیک های فرسوده و دلایل عدم استقبال مردم از این طرح گفت: واقعیتی که این روزها صنعت خودروسازی ما با آن مواجه است این است که از 26 میلیون خودروی تردد در کشور ما حدود 6 میلیون خودرو را در بر می گیرد. فرسوده هستند.

امیرحسن کاکایی کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ; برای ضرورت تعویض نازل های فرسوده و دلایل عدم استقبال مردم از این طرح خاطرنشان کرد: واقعیتی که این روزها صنعت خودروسازی ما با آن مواجه است این است که از 26 میلیون خودرویی که در جاده های ما تردد می کنند، حدود 6 میلیون خودرو فرسوده هستند.

وی ادامه داد: در این میان سیاستمداران توجهی به این موضوع ندارند که کشور ما به خصوص در 4 سال گذشته بدون توجه به واقعیت های اقتصادی کشور، خودروسازان را مجبور به کنار گذاشتن برخی از مقرون به صرفه ترین خودروها و جایگزینی آنها کرده است. خودرو این محصولات بدون توجه به توان اقتصادی مردم جایگزین شدند.

این کارشناس تصریح کرد: ما همیشه بر این امر اصرار داشته ایم تعویض خودروهای با کیفیت باید به عنوان مشوق دنبال شود نه اجباری، یعنی پراید کنار گذاشته می شود و تیبا را جایگزین می کنیم، یعنی شما خودروی یورو 5 را با خودروی یورو 4 جایگزین کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید