20 درصد از قرعه کشی خودروهای داخلی به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص یافت


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903511

رئیس اداره حمل و نقل و مدیریت سوخت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از توزیع 20 درصدی فروش خودروهای تولیدکنندگان داخلی به صاحبان خودروهای فرسوده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا احمدی به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور برای اجرای بند و تبصره 7 قانون بودجه سال 1401 پس از پیگیری های مکرر از سوی ستاد و جلسات متعدد با نمایندگان وزارت ایمنی و خودروسازان سهم 20 درصدی قرعه کشی آخرین مرحله خودروهای شرکت های تولیدی داخلی بین صاحبان خودروهای فرسوده توزیع شد.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور افزود: به شرط تحویل خودروی جدید، خریدار سند اسقاط خودروی فرسوده خود را تحویل دهد.

وی افزود: این در حالی است که در قانون بودجه 10 درصد خودروهای قرعه کشی به صاحبان خودروهای فرسوده داده می شود و این مصوبه انگیزه مضاعفی برای اسقاط خودروها است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: افرادی که خودروهای فرسوده داشته اند و مشمول این طرح خواهند شد از این پس می توانند در طرح فروش خودرو ثبت نام کنند و به شرط کسب کد ثبت نام از این افراد درخواست می شود. ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در صورت وجود خودروی فرسوده با کد ثبت نام، خودروی درخواستی به شرط اسقاط خودرو و ارائه گواهی اسقاط تا دو ماه آینده تحویل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید