دختران و پسران تکواندو برای پیوستن به تیم دانش آموزی به رقابت می پردازند


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822815

حضور در سی و یکمین دوره بازی های دانشگاهی جهان در چین؛

رقابت های فینال برای انتخاب تیم های تکواندو مردان و زنان برای تعیین نفرات برتر برای حضور در یونیورسیاد چین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، رقابت های فینال انتخابی تیم تکواندو دانش آموزی بانوان امروز 30 فروردین ماه همزمان با رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو به همت فدراسیون تکواندو برگزار می شود. .

دعوت شدگان به این اردو به شرح زیر است:

مبینا کلیوند، نگار گدیانی، شاپرک نجفی، سارا احدینیا، پریسا جوادی، سیدیه رضازاده، سیدهانی صاحبی و زهرا پور اسماعیل 8 تکواندوکاری هستند که در اوزان مختلف به این اردو دعوت شدند.

بر اساس برنامه دریافت و وزنه برداری در تمامی اوزان امروز دوشنبه 30 فروردین ماه از ساعت 11 الی 13 و زمان برگزاری این مسابقات ساعت 20:30 در خانه تکواندو پایتخت می باشد.

همچنین امشب در تهران مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی تکواندو دانش آموزی پسران با دعوت از 12 تکواندوکار شاغل در بخش کیوروگی به همراه مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو با همکاری برگزار می شود. با فدراسیون تکواندو

اسامی نفراتی که حق شرکت در این مسابقات را دارند به شرح زیر است:

سبحان رجایی شهرکردی، رضا جمشیدی، پاشا عطاردی، امیرحسین نعمتی، محمدمهدی گواری، مسعود هوش نیت، کریم سام دلیری، سعید فتحی، طاها شمهانی، سیاوش بیات، محمدرضا لاتی و بابک عینی که 12 نفر از این شاگردان بودند.

پذیرش و وزن کشی اوزان (54-، 63-، 74-، 87- و +87 کیلوگرم) در روز دوشنبه 30 فروردین و اوزان (58-، 68- و 80-) کیلوگرم در روز سه شنبه 30 فروردین ماه از از ساعت 23 تا 13 و زمان برگزاری این مسابقات ساعت 20:30 در خانه تکواندو برگزار می شود.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از 5 تا 16 جولای در چنگدو چین برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید