دختر بازیگر تازه فوت شده بازیگر شد / عکس

دختر بازیگر تازه فوت شده بازیگر شد / عکس

سریال رمضانی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی و طراحی و نویسندگی محسن کیایی و بازنویسی فهمیده سلیمانی از ابتدای ماه مبارک رمضان مصادف با 14 فروردین 1401 ساعت 22:15 از شبکه یک سیما به نشانی ساعت 8:30 و 15 روز بعد بازپخش می شود.

تصویربرداری این سریال همزمان با پخش شبکه یک سیما ادامه دارد و این روزها در باشگاه سوارکاری چیتگر سکانس های قسمت های پایانی «هوشنام» با حضور دو بازیگر جدید در حال تصویربرداری است.

مهران رجبی به عنوان مالک باشگاه سوارکاری و صبا سلیمانی به عنوان دختر صاحب این باشگاه آخرین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال هوشنام پیوسته اند که داستان های جدیدی را به مجموعه داستان های زندگی شهرام اضافه کرده است، قهرمان داستان با بازی هومان حاجی عبدالهی. . اضافه شد.

«خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده طبق برنامه ریزی های اعلام شده از سوی عوامل سریال تا اول اردیبهشت ماه در باشگاه سوارکاری چیتگر تهران و در نهایت ضبط سکانس های پایانی سریال در اردیبهشت ماه آخرین مراحل تصویربرداری خود را در تهران سپری می کند. 2 و 3. پیش بینی شده است که عوامل «معتبر» به مشهد بروند.

حمید لولایی، هومان حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر گافارمنش، نیلوفر رجایی فر و با حضور رابعه مدنی، خسرو سن احمدی و …. ، محمدرضا داوودنژاد، کریم گوربانی، رضا فیاضی، شیوا هنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان حاتی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام گود بار سریال «سرشناس» به عنوان بازیگران این سریال از تلویزیون پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید