زمانی که وزیر علوم دیدار با مردم اسدآباد را به شرکت در مراسم ختم خواهر تازه فوت شده خود ترجیح داد.


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886578

برنامه سفر وزیر علوم به دلیل خبر ناگهانی فوت خواهرش لغو شد و به خاطر مردم پس از تشییع جنازه آشتیان بدون پوشیدن لباس عزا راهی اسدآباد شد تا کسی بوی حادثه را نگیرد. وزیر همچنین از اطرافیانش خواست که خبر فوت خواهرش را به اشتراک نگذارند تا برنامه دیدارهای او با مردم مختل نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سی امین سفر رئیس جمهور به استان همدان بود و قرار بود وی به عنوان نماینده ویژه آیت الله رئیسی به اسدآباد منزل سیدجمال الدین اسدآبادی بیاید که روز چهارشنبه به طور ناگهانی از درگذشت خواهرش مطلع شد..


برنامه سفر او به دلیل خبر ناگهانی فوت خواهرش لغو شد، به همین دلیل به خاطر مردم و خدمت به آنها بدون پوشیدن لباس عزا که کسی بوی آن را می دهد، پس از تشییع در آشتیان لباس خدمت به تن کرد و عازم شد. اسدآباد . وی از اطرافیانش خواست که این خبر را جایی اعلام نکنند تا خدمتش به مردم تحت تاثیر غمش قرار نگیرد..


امروز بعد از گذشت دو روز از سفر آیت الله رئیسی به استان همدان و سفر وزیر علوم نماینده ویژه ایشان در اسدآباد، با شنیدن این خبر کمی فکر کردم که آیا ممکن است عزیزی را از دست بدهیم اما ایشان حاضر به سفر و خدمت به مردم!؟


لحظاتی از ذهنم به یاد روز سفر رئیس دولت و نماینده وی به اسدآباد افتاد و به یاد آن سالن گرم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان افتادم که چگونه با اینکه دلش غمگین بود، نشسته بود. پایان برنامه گفتگو با مسئولان و نمایندگان اقشار مختلف! چگونه اسامی را که به صورت چشمی نزد تعدادی از مردم و مسئولان قوه مجریه پاراف نکرده بود، به جا نگذاشت.


این حرکت قابل تقدیر پروفسور محمدعلی ذوالفقل وزیر علوم و تحقیقات دولت سیزدهم، علیرغم اندوه درگذشت خواهرش، درس عظمت و انسانیت و جهادگر بودن می دهد..


این جهاد به عنوان رسانه ای عمومی که همواره لحظاتی از عملکرد مسئولان را پوشش داده و حتی بارها از بی عملی بسیاری از آنان انتقاد کرده است، ضمن تسلیت فاجعه تلخ و بزرگ درگذشت خواهر پروفسور ذوالفیگل و تمامی بازماندگان وی. ژست پسندیده و ارزشمند و باوقار. قدردانی و ایثارگری ها را قدردانی می کنیم و امیدواریم شاهد حضور بیشتر این گونه مدیران در جمهوری اسلامی باشیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید