قبل از اینکه دشمن روایت کند روایت کنید/با ترسیم خوبی های اسدآباد ترس از اسدآباد را کم کنید


ساعت: 22:30
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881809

حسین ربیعی با بیان اینکه روایت در جهاد تببین مهم است و نباید اجازه دهیم دشمن با روایت مناسب روایت کند، گفت: اسدآباد همیشه شایسته میزبانی اربعین است و در آستانه این ایام باید تروریسم اسدآباد را از میهن دور کنیم. با کمپین های محبوب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; حسین ربیعی کارشناس رسانه و فضای مجازی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته 17 تیرماه در شهرستان اسدآباد در زمینه اهمیت فضای مجازی در جنگ


آگاه، اظهار داشت: در طول سال 2020 پنج منطقه جنگ با دشمن و آمریکا در زمین، دریا، هوا، فضا و فضای سایبری تعریف شده است که البته جنگ شناختی نیز به آن افزوده شده و در این اتاق جنگ پیام هایی در حوزه های مختلف سیاست گذاری وجود دارد.


اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی نظامی را طراحی و تحت تأثیر قرار داد.


لزوم تقویت وفاق و همدلی و ایجاد نشاط و امید در جامعه


وی به سخنان رهبر انقلاب با این عنوان اشاره کرد که «گاهی افراد درگیری هایی را بین آحاد ملت یا برخی مسئولان بین خود یا مسئولان با آحاد ملت مشاهده می کنند که غالباً پوچ و برخاسته از خیال و توهم است. ، و غیره.


این هم بی خدایی است، گفت: اگر قرار است در جنگ شناختی پیروز شویم باید مولفه های قوت ملی را تقویت کنیم که وحدت و همدلی و ایجاد نشاط و امید است..


ترک حجاب یعنی تکان دادن باورها


این کارشناس فضای مجازی گفت: در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی نظامی مهمات مورد استفاده در جنگ، اخبار و تهیه گزارش فیلمی از جنگ است که دشمن به دنبال آن است. همه فکر می کنند


برای هک کردن مردم گفت: چند روز دیگر با شروع ماه محرم فردی را می بینید که در مراسم ها لباس مشکی پوشیده است اما عکس فلان بازیگر خارجی روی تی شرت او هک شده است.


مردم را تغییر داد. امروز هم اگر می بینیم برادر یا خواهرمان عرصه عفاف و حجاب را رها کرده اند، به این معناست که اعتقاداتشان متزلزل شده است..


شش نکته از آیات سوره حجرات که مصداق جنگ است


وی با اشاره به سوره حجرات که از مصادیق معارف نظامی است، گفت: شش نکته از آیات سوره حجرات که جهش های پیشرفته دشمن را بررسی می کند و تاکید می کند که از رهبر پیشی نگیرید، صدای شما بلندتر از صدای رهبر است. یک رهبر .


اگر نه، اگر فاسقی به شما خبر داد، تحقیق کنید اگر بین مؤمنان نزاع شد، به صلح و آشتی بروید، یکدیگر را مسخره نکنید، از سوء ظن زیاد بپرهیزید.


بگو تا منافقان نگویند


ربیعی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تبیینی گفت: بی شک روایت در جهاد تبیینی مهم است و روایت صحیح باید روایت دشمن و منافقین را خنثی کند همانطور که روایت جنایات اهل بیت علیهم السلام است. منافق و دشمن


اگر نشد جای جلاد و شهید را عوض می کنند.


وی تصریح کرد: در جنگ شناختی دشمن سوالات زیادی از جمله سلیقه و حتی خلق و خوی شما را طرح ریزی کرده و در فضای مجازی هدف قرار داده است..


اسدآباد برای دیدار با ارادتمندان شایسته حسینی وارد شد


این کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه دشمن با ناکارآمدی نظام به دنبال ناامید ساختن مردم از نظام است، گفت: برای پیروزی در جنگ شناختی باید در عرصه های مختلف امید ایجاد کرد و نشاط آفرینی کرد چرا که اگر وجود داشته باشد. امید کم در جامعه


اگر این اتفاق بیفتد آسیب های اجتماعی جدی خواهیم داشت.


وی خودکشی، اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی را یکی از معضلات کاهش امید دانست و گفت: اسدآباد همیشه شایسته میزبانی اربعین است و در آستانه این ایام اسدآباد با کمپین های مردمی از کشورهای دور دست به تروریسم می زند.


انجام دادن.


راه اندازی کمپین مردمی استبال توسط فدائیان حسینی


ربیعی با اشاره به ظرفیت اسدآباد برای استقبال از زائران حسینی گفت: یک سوم جمعیت زائر از اسدآباد به کربلا می روند و حرکت مردمی زائر سیدالشهدا نشاط اجتماعی ایجاد می کند. و باید از


ظرفیت استفاده شده.


وی تاکید کرد: در کنار مساجد، مدارس نیز باید در این حوزه ورود کنند و با پذیرش نمازگزاران حسینی شور و نشاط ایجاد کنند..


امامزاده را مرکز کار فرهنگی کنید


این کارشناس فضای مجازی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم گفت: کمپین های مردمی غدیر باید در بسترهای مجازی ایجاد و رنگارنگ شود..


وی با اشاره به ظرفیت امامزادگان در این شهرستان بیان کرد: به گفته رهبر انقلاب این اماکن مذهبی می تواند محور فعالیت های فرهنگی باشد..


مطالبه از رسانه ها کمک به مسئولان است


ربیعی با اشاره به بررسی نرخ اجاره بهای مسکن گفت: برخی افراد خوش نیت با پرداخت اجاره بهای کم به خانواده ها کمک می کنند و باید این گونه افراد را تشویق کرد..


وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری در فضای مجازی و رسانه ها کمکی به مسئولان می کند، گفت: می تواند روحیه امید را در افراد زنده تقویت کند..


این کارشناس فضای مجازی تاکید کرد: با تقویت نقاط مثبت شهر در فضای مجازی اسدآباد ترس را از این کشور دور کنید..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید