تعهد اداره راه برای ایمن سازی گردنه اسدآباد قبل از اربعین 10 کیلومتر است/ رویکرد مردمی در ایستگاه های اربعین امسال


ساعت: 12:48
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880762

جلال زارع با اشاره به اینکه تعهد سازمان راهداری برای ایمن سازی گردنه اسدآباد 12 کیلومتر و 700 متر است که 10 کیلومتر آن باید تا قبل از اربعین تکمیل شود، گفت: 8 کیلومتر از این ایمن سازی قبل از اربعین انجام شده و 2 کیلومتر دیگر نیز انجام می شود. انجام شد، امسال نیز برنامه های فرهنگی اربعین رویکرد مردمی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; مراسم بزرگ اربعین حسینی نزدیک است 2 ماه و 15 هنوز یک روز مانده است و بسیاری از مردم در سراسر کشور اسدآباد را به عنوان جاده کربلا می شناسند.


بازگشت آنها از این جاده است.


اینک در آستانه برگزاری این رویداد بزرگ مذهبی و فرهنگی تصمیم گرفته ایم از وضعیت جاده ها و راه های مواصلاتی شهرستان اسدآباد به عنوان جاده ای که مسیر بسیاری از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است بهره ببریم.


بیایید گزارشی از این رویداد بزرگ دریافت کنیم.


پروژه ایمن سازی گردنه اسدآباد شامل نصب نیوجرسی و روشنایی و تعریض جاده از مدت ها قبل در حال انجام است و با توجه به تردد و تردد زائران حسینی فراوان در این مسیر، لازم است که این امنیت در اسرع وقت انجام شود.


تا انتها.


در همین زمینه جلال زارع معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ وی با تاکید بر تسهیل در عبور و مرور مسافران و زائران حسینی در ایام اربعین حسینی گفت:


پیگیر نامه معاون رئیس جمهور در خصوص حل مشکل حوزه راه و راه های ارتباطی شهرستان اسدآباد به عنوان مسیر غرب به مرکز بودیم که در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته است..


وی خاطرنشان کرد: تعهد سازمان راهداری برای قرار دادن نیوجرسی و ایمن سازی گلوگاه انجام شده است 12 کیلومتر گفت: البته این سازمان حداقل با 10 کیلومتر تا قبل از ایام اربعین حسینی این پروژه تکمیل شود


از این مقدار 8 کیلومتر پیموده شده و 2 یک کیلومتر دیگر تا ده روز دیگر انجام می شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اسدآباد ادامه داد: بقیه مسیر 12 یک کیلومتری گردنه اسدآباد یعنی تقریبا 2700 یک کیلومتر دیگر از این مسیر پیش بینی شده توسط سازمان راهداری یک ساعت دیگر به تعویق می افتد


چون اعتبارات در این زمینه موجود نیست.


وی یادآور شد: در اجرای نصب جرسی های جدید در گردنه اسدآباد عملیات دیگری نیز در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به انتقال روشنایی از لبه به وسط جاده و همچنین تعریض و آسفالت اشاره کرد. روزها قبل در اربعین حسینی انجام شده و به میزان روز انجام خواهد شد 10


کیلومتر خواهد رسید.


زارع با اشاره به کاهش تصادفات با نصب NJ در گردنه اسدآباد گفت: تنها ایرادی که می توان نسبت به نصب NJ داشت بحث محدودیت جاده است که مستلزم تعریض جاده نیز می باشد. البته در ایام اربعین


این امر به دلیل سیل جمعیتی که در جاده تردد می کنند باعث ترافیک می شود.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی اربعین حسینی پرداخت و گفت: رویکرد اصلی ما در اربعین حسینی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی تمرکز بر مردم است.


بیایید انجام دهیم.


نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: البته در حوزه های زیرساختی اربعین حسینی کمک خواهیم کرد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید