از خاموشی و عدم نصب علائم راه تا عدم خط کشی و جدول گذاری در گردنه اسدآباد!


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892273

گزارشی از وضعیت یکی از مسیرهای اصلی زائران در آستانه اربعین؛

گردنه اسدآباد یکی از گذرگاه های زائران کربلای معلی است که متاسفانه در آستانه اربعین حسینی با مشکلات فراوانی مواجه است و قطعا مشکلاتی را برای زائران ایجاد خواهد کرد. از این رو انتظار می رود مسئولان این مشکلات را سریعتر حل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگ اربعین حسینی جلسه ای با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان اسدآباد به ریاست فرماندار در مسجد گردنه این شهرستان که همه ساله میزبان هزاران نفر از نمازگزاران حسینی است برگزار شد. مصوبه آن جلسه همچنان در رسانه ها یا کانال منتسب به استاندار وجود دارد. به جز چند عکس از مسئولان حاضر در جلسه منتشر نشده است!


اگرچه پیش بینی می شود حداقل دست اندرکاران حسینی در اربعین از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند، اما خبرنگار این پایگاه خبری با توجه به رسالت مهم خود در آستانه سفر خیل عاشقان حسینی سوالات متعددی را مطرح کرد که قطعا انتخاب خواهند کرد. گذرگاه اسدآباد برای سفرشان. اشاره شده است که کرد ممکن است توسط مقامات حذف شده باشد.


به گزارش خبرنگار ما از مسیر و جاده گردنه اسدآباد، متاسفانه نصب نیوجرسی در این مسیر هنوز کامل نشده است، در حالی که 25 هنوز یک روز تا اربعین حسینی باقی مانده است و مطمئنا زائران زودتر از این ایام از مسیر کربلا عبور خواهند کرد..


البته پیش از آن معاون سیاسی امنیتی استانداری اسدآباد بر تعهد سازمان راهداری برای ایمن سازی گردنه اسدآباد قبل از اربعین تایید کرده بود. 10 کیلومتر را اعلام کرده بود و باید بررسی شود که آیا این مقدار انجام شده است یا خیر؟


و یکی از مشکلات مهم گردنه اسدآباد که متاسفانه در چند شب اخیر با آن مواجه بوده ایم، خاموشی جاده است. در حال حاضر نه تنها با وجود نصب نیوجرسی، چراغ ها از کنار جاده به وسط منتقل نشده اند، بلکه بسیاری از چراغ ها خاموش هستند و این به تنهایی باعث تصادفات زیادی خواهد شد.!


عدم خط کشی و آسفالت جاده، عدم نصب تابلوهای راهنما از دیگر مشکلات زائران و مسافران در گردنه اسدآباد است..


اما تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده در جاده ها و نیوجرسی و خاموش شدن چراغ های ورودی نیوجرسی از جمله مواردی است که باید در این پاساژ آماده شود و این تابلوها می تواند کمک شایانی به زائران و زائران کند. رانندگان.


با وجود اینکه زمان زیادی برای انجام این کارها تا فرا رسیدن اربعین حسینی باقی نمانده است، اما او اصرار دارد که سازمان راهداری به کارها سرعت ببخشد و این مشکلات را شبانه روزی حل کند تا شاهد تصادفات ناشی از آن نباشیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید