گردنه اسدآباد آسفالت است


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904097

نماینده اسدآباد در مجلس از ادامه آسفالت گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: این امر با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; کیومارت سرمدی نماینده اسدآباد در شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود از ادامه آسفالت گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: این کار در سایه سکوت رسانه ها انجام می شود..


وی به مبلغ وام این پروژه نیز اشاره کرد و نوشت که بیش از حد وام است 400 میلیارد ریال، عملیات روکش کل خط آسفالت در حال انجام است و پیمانکار بیش از سه قرارداد دارد 80 هزاران تن آسفالت در این محور استراتژیک کشور قرار می دهد.


به گزارش اشرامدان؛ ضمن قدردانی و تشکر از مسئولین جهت اجرای عملیات آسفالت که پس از رسانه ای شدن بارها وضعیت آسفالت انجام شد، باید به نماینده محترم اعلام کنیم که متاسفانه حداقل اصحاب رسانه در ادارات شهرستان اسدآباد مشغول خدمت هستند. این نقطه ضعف دولت انقلابی است که آنطور که باید با رسانه ها نمی تواند به گوش مردم برسد..


خبرنگار ما بارها درخواست گزارشی از عملکرد و خدمات افسر مربوطه در رابطه با وضعیت ناگوار قطعی برق در پاساژ کرده است، اما بی نتیجه مانده است..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید