احداث تونل گردنه اسدآباد کلید سرمایه گذاری می شود/رفع بیکاری در اسدآباد آرزوی بزرگ مسئولان است


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886230

وزیر علوم و نماینده ویژه دولت در سفر به اسدآباد:

استاد محمدعلی ذوالفیگل خطاب با اشاره به مشکلات عدیده اسدآباد خطاب به فرماندار اسدآباد گفت: مطالبات مردم را بر اساس اولویت رئیس جمهور تنظیم کنید، البته ساخت تونل و رفع بیکاری آرزوی بزرگ مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; پروفسور محمدعلی ذوالفقل وزیر علوم و نماینده ویژه دولت سیزدهم در سی امین سفر رئیس جمهور به استان همدان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با تاکید بر اولویت بندی درخواست ها شهرستان و درخواست از فرماندار، گفت: فرماندار بر اساس فهرست اولویت‌بندی درخواست‌ها و ترتیب درخواست‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که از سوی رئیس‌جمهور و هیئت دولت اتخاذ شود..


وی با بیان اینکه رویای بزرگ باید در اولویت باشد، گفت: به نظر می رسد ایجاد تونل در گردنه شهرستان اسدآباد یک رویا است و همه مسئولان در این باره اجماع کلی دارند. زیرا تحقق چنین آرزویی نه تنها برای شهر، بلکه برای کشور بهترین سرمایه گذاری است.


وزیر علوم و نماینده ویژه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه 1.5 یک میلیارد تومان از ردیف اعتباری که در اختیار نماینده مجلس است صرف اکتشاف تونل گردنه اسدآباد شده است، گفت: پس از انجام این مطالعات می توان نسبت به اخذ مجوز ساخت تونل و تخصیص تونل اقدام کرد. منابع مالی..


وی با بیان اینکه یکی دیگر از خواسته های اسدآباد که در سخنان مسئولان وجود داشت، حل معضل بیکاری بود، افزود: البته مشکل اصلی کشور ما و به ویژه شهرستان اسدآباد حل بیکاری است که مشکل بیکاری است. اساس همه هرج و مرج و سختی های جامعه است..


زلفی گل گفت: با ایجاد واحدهای دانش بنیان برای رفع مشکلات بیکاری از مردم و ظرفیت اساتید کمک بگیرید..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید