اربعینی از گردنه تا خروجی شهر اسدآباد انجام دهید


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892919

لزوم ایمن سازی گردنه اسدآباد برای تردد زائران حسینی؛

با توجه به تردد تعداد زیادی از زائران حسینی در رفت و آمد از اسدآباد به کربلا، هنوز خبری از نمادهای اربعین حسینی و اتمام کار ایمن سازی گردنه اسدآباد نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرمدان: امروز در حین عبور از گردنه اسدآباد شاهد تعطیلی کار سازمان راهداری با موضوع تعریض جاده، انتقال روشنایی از لبه به وسط جاده، آسفالت و خط کشی جاده بودم. در چند روز آینده هزاران زائر از گردنه کربلای معلی عبور خواهند کرد.

حال سوال اینجاست که آیا مسئولین نظارتی دارند که حداقل کار ایمن سازی پاس را به جایی برسانند که تصادفات کمتری داشته باشیم؟.

این شهر که محل عبادت هزاران حسین(ع) خواهد بود، می طلبد که ظاهر آن از معبر تا خروجی شهر مانند اربعین باشد و در این زمینه پرچم های سیاه و سبز و البته شعار یاحسین (علیه السلام) باشد. ) پیشنهاد می شوند و حاجی خوب آمدند.

و پیشنهاد دیگر به مسئولین نصب تمثال متبرک شهدای شهر اسدآباد به ویژه شهدای سال به نام شهدای عبدکند به نام فرماندهان و خلبانان شهید بر گردن در خروجی شهر است. رویدادی نادر مطابق با فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهر شهدا با عنوان سید جمال الدین اسدآبادی.

هر چند مجسمه دو شهید در ورودی بلوار حمزه ای شهر اسدآباد نصب شده بود اما هم رنگ و هم بنر و یکی از آنها پاره شده بود که مسئولان را بر آن داشت تا وارد عمل شوند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید