دراگان اسکوچیچ برای انگلیسی ها خط و نشان می دهد

دراگان اسکوچیچ برای انگلیسی ها خط و نشان می دهد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با HRT کرواسی درباره شانس حضور ایران در جام جهانی و بازی با تیم ملی آمریکا گفت: علاقه ای به صحبت درباره روابط سیاسی ایران و آمریکا ندارم. ” بین دو کشور تفاوت هایی وجود دارد، اما ما فقط می خواهیم به فوتبال فکر کنیم.

وی افزود: هدف ما عبور از گروه است. من همیشه گفته ام که تیم بزرگی داریم و می توانیم به مرحله بعد برویم. می توانیم به مرحله یک هشتم نهایی برسیم که اولین بار برای ایران است.

اسکوچیچ گفت: بریتانیا سخت‌ترین رقیب ایران خواهد بود، اما با توجه به نزدیکی ایران و قطر، این میدان ما خواهد بود. مثل بازی در ورزشگاه آزادی خواهد بود بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم تا به دور بعدی این گروه صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال همچنین در بیانیه جداگانه ای که در سان انگلیسی منتشر شد، گفت: در بازی مقابل انگلیس هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما 15 بازی نمی کنیم، یک بازی انجام می دهیم و در یک بازی هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

اسکوچیچ افزود: شاید ترجیح دهیم در بازی اول با انگلیس بازی نکنیم، اما بازیکنان زیادی داریم که در اروپا بازی می کنند و می توانند با احترام کامل برای دیگران مبارزه کنند، اما آنها می توانند برای عبور از این گروه و کسب سهمیه بجنگند. .

وی گفت: مردم همچنین سعی خواهند کرد بگویند که ما وضعیت قطر را بهتر می دانیم و این یک مزیت خواهد بود. اما مزیت واقعی ما این است که بازیکنان زیادی داریم که در جام جهانی دوم یا سوم شرکت خواهند کرد. ما در آسیا شماره یک هستیم، اما مهم نیست. مهم این است که بهترین بازیکنانمان را آماده کنیم و می دانم که روحیه مردم ایران را با خود داریم. برای این بچه ها بازی برای کشورشان بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می توانیم انگلیس را شکست دهیم چون نمی توانیم! به یاد داشته باشید، من یک کروات هستم، بنابراین می دانم که می توانیم انگلیس را شکست دهیم.

وی افزود: مردم می توانند بازی را تماشا کنند و بگویند پیروزی ایران مقابل انگلیس یکی از بزرگترین شوک های تاریخ جام جهانی خواهد بود. خوب! شما می توانید اینطور فکر کنید. فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

دیدگاهتان را بنویسید