دربی غافلگیرکننده فینال جام حذفی؟

دربی غافلگیرکننده فینال جام حذفی؟

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد تیم گل گهر سیرجان را حذف کند و به نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد. حالا به نظر می رسد پرسپولیسی ها مدعی اصلی قهرمانی هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی هستند.

بهروز سلطانی درباره وضعیت فعلی این تیم می گوید: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر و یکی از چهار تیم نیمه نهایی جام خدافی است. معتقدم در نیمه نهایی این تیم قرعه خوبی گرفت. پرسپولیس بیشترین شانس را برای انتقام شکست عجیب خود در لیگ برتر مقابل این تیم در نیمه نهایی جام حذفی دارد.

وی ادامه می دهد: هواداران در دومین بازی لیگ برتر روی ضدحمله پرسپولیس را غافلگیر کردند و یک گل سه امتیازی به این تیم زدند. این در حالی بود که پرسپولیس از هر نظر جلوتر از این تیم بود و نباید این دیدار را می باخت. این شکست همه ما را غمگین کرد و پرسپولیس را برای رسیدن به بالای جدول با مشکل مواجه کرد. او الان طرفدار حریف نیمه نهایی پرسپولیس است و فکر می کنم بچه ها انگیزه زیادی برای بردن این بازی دارند.

دروازه بان سابق پرسپولیس در دهه 60 درباره تقابل احتمالی این تیم و استقلال در فینال جام حذفی نیز اظهار داشت: خیلی دوست دارم پرسپولیس و استقلال در فینال به مصاف هم بروند و شاهد دربی دیگری باشیم اما ابتدا باید حمایت کنیم. هواداران خوب و تیم های نساجی مازندران را بپذیریم، هیچ کدام را نمی توان بازنده تلقی کرد. با این حال تماشای یک دربی دیگر، این بار از جام حذفی، شاید برای اهالی فوتبال غافلگیرکننده باشد.

دروازه بان سابق تیم ملی با اشاره به آخرین صحبت های علیرضا بیرانوند پس از پیروزی با گل گهر سیرجان، یادآور می شود: قبلا هم گفته بودم که بیرانوند نباید اینقدر چشم به استقلالی ها بزند. در سال 65 موفق شدیم 3 گل به استقلال بزنیم و در دربی یک طرفه پیروز شویم، اما هرگز به مرحوم ناصر حجازی که الگو و دوست عزیز من بود و یا استقلالی ها توجه نکردیم. علیرضا بیرانوند را خیلی دوست دارم و می گویم او در اوج بلوغ فنی است. او در حال حاضر شماره یک ایران و یکی از دو دروازه بان برتر آسیا است. بنابراین نیازی به کورکورانه خواندن ندارد و البته به دل استقلالی ها اشاره خواهد کرد اما باید همیشه به یاد داشته باشد که دروازه بان ملی پوش است.

بهروز سلطانی در پایان به بازی با پیکان اشاره کرد و گفت: سه بازی بسیار مهم و حساس برای پرسپولیس باقی مانده است که هر کدام بسیار مهم هستند، پرسپولیس لیدر لیگ است و تحت هیچ شرایطی نباید لغزش کند و این وضعیت را در جدول از دست بدهند. بازی با تیم های پیکان و مجتبی حسینی اصلا کار راحتی نیست. درست است که این تیم سه گل از نساجی زد، اما پرسپولیس نه باید به این نتیجه توجه کند و نه به جدول و جدول پیکان نگاه کند. این بازی خیلی مهم است و سه امتیاز او از نان مهمتر است. چیزی که مشهود است اعتماد به نفس و وضعیت روحی خوب تیم پرسپولیس است. مطمئنم پسرها با یک بازی هوشمندانه صدر جدول را به تیم دیگری نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید