خلیج فارس ماهشهر / اراکی غافلگیرکننده تنها یک قدم تا فینال حذفی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال با دو دیدار 29 و 30 فروردین پیگیری می شود که تیم آلومینیوم از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه امام خمینی(ره) میزبان تیم خلیج فارس ماهشهر در ورزشگاه امام خمینی(ره) خواهد بود.

طبق توافق سازمان لیگ، شورای تامین و ستاد مدیریت تاج استان مرکزی، این دیدار نیز مانند هفته های اخیر با حضور تماشاگران برگزار می شود. 4500 صندلی برای تیم میزبان و 500 صندلی (10 درصد ظرفیت مجاز) به تیم میهمان اختصاص خواهد یافت.

بلیت فروشی دیدار تیم های آلومینیوم و خلیج فارس و ماهشهر از حوالی ساعت 18 روز گذشته از طریق سامانه فروش الکترونیک بلیت آغاز شد و همانطور که انتظار می رفت تمامی بلیت های این دیدار با سرعت بسیار زیادی به فروش رفت.

از اواخر سال 1377 درب ورزشگاه ها به روی هواداران بسته شد و حالا پس از حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی و چند ورزشگاه دیگر، این بار فوتبال دوستان پرشور اراکی و شاید از در مناطق مختلف استان مارکیزها پس از بیش از دو سال. آنها برای همراهی تیم آلومینیوم به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خواهند رفت.

آلومینیوم سازان که پس از جدایی رسول خطیبی با حضور رحمتی روی نیمکت تیم، سرانجام پس از 13 هفته ناکامی موفق به ثبت پیروزی مقابل تراکتور شد و در نهایت به امتیاز این دیدار رضایت داد.

اما در جام حذفی تیم آلومینیوم اراک که پیش از این در مرحله یک شانزدهم فجر شهید سپاسی شیراز را با نتیجه دو بر صفر حذف کرده بود و در ضربات پنالتی مرحله 1/8 تیم سپاهان اصفهان را در ضربات پنالتی شکست داد، در یک چهارم نهایی را پرسپولیس از آن خود کرد. با این حال آلومینیوم سازان که در دو سال اخیر آمار بسیار خوبی را مقابل شاگردان گل محمدی به ثبت رساندند در این دیدار حذفی نیز غافلگیر شدند و سرخپوشان پایتخت در دیداری پر گل و جذاب جام کشور.

در آن سوی میدان یکی دیگر از تیم های شگفت انگیز جام حذفی این فصل یعنی تیم خلیج ماهشاه قرار دارد که اگرچه وضعیت خوبی در لیگ ندارد اما با 14 تیم در رده هفتم جدول قرار دارد اما موفق بوده است. صعود به نیمه نهایی جام حذفی.

خلیج فارس ماهشهر از مرحله دوم به جام حذفی اضافه شد و در اولین دیدار با 3 گل کرمان نوین کرمان را شکست داد. از مرحله چهارم که با حضور تیم های لیگ برتری آغاز شد اما خلیج فارس در اولین دیدار خود موفق شد این هوادار را از دور رقابت ها حذف کند و در مرحله بعد تیم نفت مسجد سلیمان مغلوب خلیج فارس شد. یک چهارم نهایی لیگ تیم مس رفسنجان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

حالا تیم های آلومینیوم ماهشهر و خلیج فارس به نیمه نهایی یکی از مهم ترین رقابت های فوتبال کشور راه یافته اند، جایی که شاید در نگاه اول به نظر برسد شاگردان رحمتی برای رسیدن به فینال زمان آسانی خواهند داشت، اما نتایج مسابقات را ببینید. مسابقات و حذف سه تیم لیگ برتری از دور رقابت ها، باید گفت این تیم کمتر شناخته شده را نمی توان دست کم گرفت.

اراکی علیرغم از دست دادن شانس کسب سهمیه لیگ برتر آسیا، جام حذفی را راه میانبر می داند و حذف دو تیم قدرتمند فوتبال ایران، سپاهان و پرسپولیس توسط آلومینیوم سازان، نشان از عزم این تیم برای نشان دادن آن دارد. جام حذفی و شاگردان رحمتی با نمایش خیره کننده خود مقابل پرسپولیس ثابت کردند که از رسیدن به فینال دست بر نمی دارند.

با این حال اراکی امیدوار است امروز با شکست خلیج فارس در ماهشهر، آلومینیوم فینالیست جام حذفی شود و این بار هواداران این تیم بتوانند با غیرت مضاعف این صعود را در ورزشگاه امام خمینی جشن بگیرند.

طبق اعلام سازمان لیگ، امیرمحمد هوشند و محمود قائد رحمتی از تیم آلومینیوم اراک از این دیدار محروم شده اند و نمی توانند این تیم را مقابل ماهشهر خلیج فارس همراهی کنند.

همچنین طبق نظر کمیسیون داوری، قضاوت این دیدار بر عهده حسین زمانی، محمدعلی پورمقی کمک داور اول، رحیم حاجیلو کمک داور دوم و مسعود حقیقی داور چهارم خواهد بود و ایرج نظری نیز ناظر داوری خواهد بود.

به گفته مسئول برگزاری دیدارهای پایانی جام حذفی، هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود و یکی از دو شهر تهران و تبریز به عنوان میزبان این دیدار انتخاب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید