دربی 102; دیداری که این ستاره پرسپولیس فراموش نخواهد کرد

دربی 102;  دیداری که این ستاره پرسپولیس فراموش نخواهد کرد

در اکثر دربی ها ابتدا دربی داریم. فردی که برای اولین بار این فضا را تجربه می کند و قطعا تا آخر عمر آن را فراموش نخواهد کرد.

ما افراد مسن‌تری داریم که وقتی در آستانه دربی از خاطرات خود صحبت می‌کنند، لحظه ورودشان به زمین اول را مثال می‌زند که پاهایشان می‌لرزید و تقریباً تا بخشی از بازی چیزی نفهمیدند. !

این دربی هم اولین دربی خود را داشت. هر دو تیم بازیکنانی داشتند که برای اولین بار این فضا را تجربه می کردند. بازیکنانی که اینقدر باتجربه و باکیفیت بودند که این فصل به استقلال و پرسپولیس آمدند اما فضای دربی چیز دیگری است.

در ترکیب اصلی استقلال امید حمیدی فر، مهرداد محمدی و گوستاو بلانکو برای اولین بار دربی را تجربه کردند و «شهاب زاهدی» در پرسپولیس هم این حس را داشت. در بین ذخیره ها فقط نبیل بهویی اولین دربی خود را انجام داد که شاید آخرین دربی او باشد!

این دربی برای مسعود ریقی نیز با پیوستن به جمع بازیکنانی که دربی را با پیراهن دو تیم تجربه کرده اند خاطره انگیز بود. او پیش از این 6 دربی با لباس آبی انجام داده بود.

اما شاید برای علیرضا بیرانوند این دربی با همه بازیکنان و با همیشه فرق داشت. او برای اولین بار افتخار بستن بازوبند کاپیتانی در دربی را به دست آورد و البته با آمدن امید عالیشاه بازوبند را به صاحبش پس داد اما این خاطره را همیشه از بیرانوند خواهید شنید که چه حسی دارد کاپیتانی در دربی. !