شجاع هرگز این مجازات را فراموش نخواهد کرد! (عکس)

یاسین براهیمی

در بازی نهایی جام امیر 2020-2020 در قطر ، تیم فوتبال الریان ، اگرچه همیشه خلیل زاده شجاع را به عنوان مدافع میانی در اختیار داشت ، اما در ورزشگاه تازه تاسیس الثمامه دوحه مقابل السد ، تیم پیشرو این تیم حضور داشت. لیگ ستارگان، از ساعت 19:30 امشب.

السد با اشتباه یاسین براهیمی از بغداد بونجا در دقیقه 38 نزدیک به گرفتن پنالتی بود اما داور در تصمیمی جنجالی این تصمیم را نگرفت تا در را برای تیم شجاع باز نکند.

یاسین براهیمی در دقیقه 45 دروازه شاگردان ژاوی را باز کرد و نیمه اول فینال جام امیر قطر با برتری یک بر صفر شاگردان خلیل زاده مقابل السد به پایان رسید.

به گزارش روزنو ، السد در دقیقه 58 از روی پنالتی سانتی کازورلا گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با تساوی برابر الریان به پایان رسید.

هر دو تیم چهار پنالتی اول خود را تبدیل کردند تا پنالتی پنجم برای السد و الریان تعیین کننده باشد ، اما بدشانسی بزرگ تیم ملی ایران مانع از قهرمانی تیم او شد.

شجاع خلیل زاده که در جریان بازی عملکرد خوبی داشت پشت پنجمین پنالتی آل رایان ایستاد که موفق به زدن آن نشد، اما بعد از او سانتی کازورلا موفق شد مانند زمان بازی عمل کند و ژاوی را پیش بیاورد.

تیم فوتبال السد که پرافتخارترین تیم امیر قطر است، باز هم با برتری 5 بر 4 در ضربات پنالتی پیروز میدان شد تا این تیم شجاع برای رسیدن به جام از دست ندهد.

01656935 خبر خاکستری

01656936 خبر خاکستری

در دقایق باخت نیمه دوم ، شجاع در محوطه جریمه خود با اکرم عفیف برخورد کرد که منجر به بررسی تصویری صحنه توسط داور شد ، اما این برخورد پنالتی شناخته نشد.

01656964 خبر خاکستری

شجاع برای گرفتن پنجمین پنالتی حیاتی الریان در فینال امیرکاپ ریسک بزرگی کرد و زمانی که او پشت توپ بود، هم تیمی اش بیرون از محوطه جریمه دعا کرد تا آن را به گل تبدیل کند.

01656965 خبر خاکستری

سعید الشیب دروازه بان ملی پوش السد با ضربه زدن به زمین سمت راست دروازه ضربه جسورانه را مهار کرد تا تیمش در آستانه پیروزی قرار گیرد و مدافع ایرانی الریان را شکست دهد.

01656966 خبر خاکستری

پس از پنالتی جسورانه ، داور مشکوک شد که سعد الشیب حرکت خود را به بیرون یا درب منزل برای جلوگیری از پنالتی انجام داده است ، و بنابراین با کمک داوران ویدیویی خود مشورت کرد. لحظه ای که شجاع با استرس در زمین بود و منتظر تکرار پنالتی بود که این اتفاق نیفتاد.

01656967 خبر خاکستری

این صحنه به وضوح نشان می دهد که چقدر زیبا ضربه پنالتی شجاعانه توسط گلر السد مهار شد و اجازه پیروزی به الریان را نداد.

01656968 خبر خاکستری

این جامی است که خلیل زاده و یارانش به آن نرسیدند. جام زیبایی که امیر قطر به کاپیتان اول و دوم السد حسن الهیدوس و سعد الشیب هدیه داد.

دیدگاهتان را بنویسید