روز قدس هرگز فراموش نخواهد شد


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833726

حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد گفت: روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مستضعفان جهان برای بازگرداندن قبله اول مسلمانان از چنگال اشغالگران قدس است. هرگز مورد احترام نیست و این فراموش نخواهد شد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان قدس در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه قدس یکی از ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی است، اظهار داشت: آماده است. خطی دقیق بین حق و باطل ترسیم کرد و کلید گشودن مرموز درهای فرج حضرت ولیعصر (عج) را به امت اسلامی داد.

امام جمعه بهاباد ادامه داد: یوم الله تعالی روز جاری شدن خون تازه در رگهای امت اسلامی و برافراشتن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و ایستادگی با امید و معنویت در برابر آزادی فلسطین و ریشه کن شدن کامل آن است. قبله اول مسلمین، میکروب فساد. و او یک نژادپرست صهیونیست است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد تاکید کرد: روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه ترین نماد وحدت مسلمانان در جهان در برابر ظلم نظام سلطه و حفظ منافع و حقوق از دست رفته جهان اسلام است. نظام سلطه و حفظ منافع و حقوق از دست رفته جهان اسلام است.

امام جمعه بهاباد یادآور شد: قدس قبله اول مسلمانان جهان و آرمان همه مسلمانان جهان و زادگاه پیامبران بزرگی چون اسماعیل، اسحاق، یعقوب، یوسف، داوود، سلیمان، عیسی، زکریا و یحیی و دارای قداست ویژه و جایگاهی برای جهان اسلام است.

بشکانی از مردم و فرمانداران بهاباد دعوت کرده است تا در راهپیمایی روز جهانی قدس که جمعه آینده از مسجد انقلاب بهاباد تا مصلی جمعه برگزار می شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید