درخشان «بعضی ها را باید از دور دوست داشت» در جشنواره تئاتر فجر + فیلم


ساعت: 22:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809191

علی بابایی گفت: نمایش «بعضی ها را باید از دور دوست داشت» نماینده استان البرز در حاشیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر لوح و جایزه دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک ؛ نمایش «بعضی ها را باید از دور دوست داشت» به نویسندگی و کارگردانی علی بابای نماینده استان البرز در حاشیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر لوح سپاس و جایزه دریافت کرد.

علی بابای کارگردان این نمایش در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: «بعضی ها باید از دور عاشق شوند» درامی به ظاهر عاشقانه درباره زنی روایت می کند که قصد دارد به هر قیمتی برای رسیدن به آرزوهایش مهاجرت کند، اما به شکلی عجیب. مسیر.

وی ادامه داد: نسخه اول این نمایشنامه در سال 95 نوشته شده و در این سال ها بارها بازنویسی شده و حدود 4 ماه تمرین طول کشیده تا اجرا برای جشنواره فجر آماده شود.

بابای بیان کرد: استان آلبورگ مملو از پتانسیل و هنرمندان خوب و با استعداد در عرصه تئاتر است، اما سالن نمایش استاندارد وجود ندارد و یک فاجعه بزرگ فرهنگی است.

وی در پایان با ابراز خوشحالی از اینکه کار خود را در بخش جنبی تئاتر فجر انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی در این شهر اجراها و سالن ها آنقدر زیاد شود که سطح فرهنگی جامعه بالا برود. خوب و عالی و هنرمندان بتوانند ظرفیت و هنر خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید