درخشش هاشمیه متقیان در مراکش/ من خستگی ناپذیرم

وی در حاشیه این استقبال در گفت و گو با خبرنگار رهیاب گفت: مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ مراکش با حضور 42 کشور در سطح بالایی برگزار شد.

متقیان افزود: در این رشته ها نیز در رشته پرتاب نیزه و دیسک به مدال طلا دست یافتم و رکورد خود را در پارالمپیک توکیو بهتر کردم.

وی ادامه داد: تیم ملی جانبازان و معلولان ایران نیز نایب قهرمان این مسابقات شد.

متقیان گفت: از شرکت ملی حفاری ایران تشکر می کنم که به من اجازه ورود به این شرکت را داد. بدون نگرانی تمریناتم را به بهترین شکل ممکن انجام می دهم و دل ایرانی ها را شاد می کنم.

این مدال آور گفت: کسب سهمیه پارالمپیک 2024 و ارتقای رکورد جهانی پرتاب دیسک و نیزه از اهداف آینده من است و تمام تلاشم را برای رسیدن به این مقام ها انجام خواهم داد.

متقیان ادامه داد: «اگر بخواهی، می توانی» رمز کسب مدال طلای من در این مسابقات بود و افراد دارای معلولیت نباید محدود شوند.

فرمود: اگر خداوند متعال از ما یک خصلت گرفته است، قطعاً ویژگی های بالاتری به ما عطا کرده است.

این مدال آور تصریح کرد: معتقدم خداوند متعال کیفیت استقامت را در من نهادینه کرده و همیشه اعلام می کنم که خستگی ناپذیر هستم.

متقیان پس از درخشش در مراکش عصر امروز با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مسئولان باشگاه ملی حفاری، مسئولان هیئت جانبازان و معلولان و مردم خوزستان وارد فرودگاه اهواز شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید