من مخالف کاهش نیروهای متقیان هستم / پاکسازی تمام مناطق شهر بدون تبعیض

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه پاکبانان آسیب دیده ترین گروه تاج بودند، ادامه داد: در سطل زباله انداخته شوند یا نه!

وی افزود: امروز به جای نظارت جدی بر کار پیمانکاران برای پرداخت حقوق کسانی که زودتر رفتند، بحث تعدیل نیرو هدر رفت و حتی یک روز به تعویق افتادن پرداخت حقوق به نفع رفتگان می شود. پیمانکار و به ضرر.«پاکبانان شهر است.

خدمات شهری به طور مستقیم در خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب دخالت دارند

اشدری افزود: خدمات شهری با خطر ابتلا به کرونا ارتباط مستقیم دارد زیرا امروزه حتی زباله های خانگی نیز به زباله های پرخطر کرونا آلوده شده است.

این مسئول ادامه داد: سطل های زباله در خیابان های اصلی شهر روزانه چندین بار تخلیه می شود، اما در برخی مناطق خوب پیش نمی رود و حمل و نقل نمی شود. بنابراین خدمات نظافتی باید در کوچه و بعد از آن انجام شود.

یکی از اعضای شورای شهر قزوین گفت: متأسفانه در هر نقطه از شهر که یکی از کارمندان ساکن باشد نظارت دقیق و حساس تری برای پاکسازی این محدوده انجام می شود و این نظارت باید در خیابان های پشتی نیز انجام شود. شرکت ایران گاز و بخش راه ری.

عضو شورای شهر در پایان گفت: طرح کاهش نظافت شهر به سه نوبت در هفته در شرایط فعلی که با فوران تاج روبه رو هستیم منطقی نیست چرا که اجرای طرح های غیرکارشناسی نیز جبران ناپذیری دارد. عواقب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید