درخواست خطرناک ستاره پرطرفدار خارجی ساپینتو از باشگاه استقلال

درخواست خطرناک ستاره پرطرفدار خارجی ساپینتو از باشگاه استقلال

چندی پیش یکی از کارکنان باشگاه استقلال به دور از چشم سایر مدیران باشگاه، پاسپورت عزیزبک امانوف را به این بازیکن داد تا هافبک هجومی سابق استقلال بدون اطلاع تیم و مسئولان باشگاه ایران را ترک کند. در پایان با استناد به بندهایی در قراردادش، باشگاه استقلال به صورت یک طرفه فسخ کرد و با باشگاهی جدید قرارداد امضا کرد. این اقدام کارمند باشگاه استقلال که ظاهراً نام و مشخصات وی مشخص شده است، شرایطی را برای آمانوف ایجاد کرد که اکنون با استناد به بندهایی در قرارداد – به دلیل عدم پرداخت به موقع دستمزدش – استقلالی ها از استقلال فقط 110 هزار دلار طلب کرده است. بیش از نیم میلیون دلار جریمه شد.

همچنین در روزهای اخیر گفته شد که کوین یاماگا از طریق مدیر برنامه های خود تمهیداتی را برای دریافت درخواست های خود از استقلال اندیشیده است، به همین دلیل حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تا امروز با مراجعه به بانکی که با این بازیکن مواجه شد، قرار ملاقاتی با این بازیکن ترتیب داده است. مشخص کرد که طلب خود را نقدا پرداخت کند اما ظاهرا مدافع فرانسوی استقلال از نماینده باشگاه استقلال جدا شده است!

از مدیران استقلال مطلع شدیم که یاماگا در پاسخ به تماس مدیران باشگاه مبنی بر عدم مراجعه به بانک، گفت که به بانک نمی آید و به جای پول، پاسپورت خود را می خواهد تا بتواند به بانک خود بازگردد. کشور. بدیهی است او متوجه شده است که به دلیل مصدومیت حداقل یک ماه نمی تواند استقلالی ها را همراهی کند و تا پایان این فصل هم نمی تواند تیمش را همراهی کند، بنابراین می خواهد ایران را ترک کند. همین الان.

در همین راستا از باشگاه استقلال مطلع شدیم که کوین یاماگا تحت تاثیر صحبت های سرمربی خود می خواهد بدون دریافت پول از ایران برود تا راهی متفاوت از آنچه مدیران باشگاه استقلال در نظر گرفته اند در پیش بگیرد. البته هنوز چیزی مشخص نیست.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال که نخواست نامش فاش شود، گفت: امروز در بانک منتظر یمگا بودیم و مبلغ 180 هزار دلار او آماده پرداخت و جمع‌آوری بود اما یمگا حاضر به رفتن نشد. چندین بار با او تماس گرفتیم و از او خواستیم که برای جمع آوری پول به بانک بیاید اما این اتفاق برای ما تعجب آور بود زیرا تا شنبه قرار شد با او پولش را به صورت نقدی جمع آوری کنیم و او دریافت کرد. رسید پلیس بگیر”.

وی افزود: به همین دلیل با تامین نقدی و پرداخت مطالبات موافقت کردیم. حالا نمی دانیم مدیر برنامه هایش با این اقدام به دنبال چه چیزی است. واضح است که یامگا می خواهد فعلا ایران را ترک کند.

در این خصوص باید گفت این خطر باشگاه استقلال را تهدید می کند که اگر یمگا بدون دریافت مطالباتش -که مدتی است دریافت شده- برود می تواند راه عزیزبک امانوف را در پیش بگیرد و از استقلال در فیفا شکایت کند.

لازم به ذکر است مدیران باشگاه استقلال همچنان در تلاش هستند تا یا مگا را متقاعد کنند تا برای دریافت مطالباتش با شرایط باشگاه موافقت کند. قطعا در روزهای آینده مشخص خواهد شد که هدف این بازیکن چیست.

دیدگاهتان را بنویسید