نسخه پرطرفدار پرسپولیسی ها: من زحمات این استقلال را مدیون هستم

نسخه پرطرفدار پرسپولیسی ها: من زحمات این استقلال را مدیون هستم

با محمد محبی از ابتدای فوتبالش در شاهین بوشهر تا لژیونر شدنش صحبت کردیم.

گفتگوی این بازیکن جوان بوشهری را در ادامه می خوانید:

* از شاهین بوشهر شروع می کنیم، او را در این تیم می شناختید؟
شاهین یک تیم باسابقه و محبوب در بوشهر است. در تیم زیر 13 سال شاهین بوشهر بازی کردم و به بزرگسالان رسیدم. حدود 2.3 سال خوب را در بزرگسالی در این تیم سپری کردم و سپس به سپاهان رفتم.

* از حضورت در سپاهان و درخشش در این تیم بگو
قبل از انتخاب سپاهان با کادر فنی این تیم به سرپرستی امیرخان قلعه نویی صحبت کردم و با نظر او راهی سپاهان شدم. از همین جا از او تشکر کنید. بعد از رسیدن به اینجا، زحمات آقای گله نویی را بسیار مدیون هستم. او در این نیم فصل در سپاهان خیلی به من کمک کرد و تجربه زیادی کسب کردم. همین تجربیات و آمادگی مناسب باعث شد بدرخشم و به تیم ملی دعوت شوم. در تیم ملی هم عملکرد نسبتا خوبی داشتم. متأسفانه زمان آقای ویلموث خوب نبود، اما من خوب کار کردم.

* از سختی هایی که در ابتدا برای لژیونر شدن با آن روبه رو بودید بگویید.
در ابتدا کمی سخت است. سطح لیگ پرتغال بسیار بالاست و فکر می کنم یکی از پنج لیگ معتبر اروپا باشد. بازیکنان از نظر جسمی و روحی بسیار قوی هستند. وقتی برای اولین بار به اینجا آمدم 2.3 بازی انجام دادم و بعد از آن از ناحیه کمر مصدوم شدم و سه ماه در زمین فوتبال غایب بودم. وقتی برگشتم خدا را شکر شرایط برایم مهیا بود.

* وضعیت سانتا کلارا چگونه است؟
اکنون شرایط تیم نسبت به ابتدای فصل بسیار بهتر شده است، زیرا اوایل فصل تمرکز خود را روی کنفرانس لیگ گذاشته و از پلی آف خارج شدند. آنها 3.4 بازی اول را باختند و شرایط آنها در لیگ سخت شد. از ابتدای نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و تیم ما به مقام اول صعود کرد و با تیم ششم 4 امتیاز عقب هستیم. با یکی دو بازی و یک پیروزی خوب به رده ششم می رسیم.

* با توجه به اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی ایران لژیونر هستند، چقدر امید به دعوت مجدد دارید؟
من با توجه به سنم برای تیم ملی انگیزه زیادی دارم، وقتی لژیونر شدم تمام امیدم این بود که به تیم ملی دعوت شوم و دوم اینکه لژیونر بسیار خوبی برای کشورم باشم و مراحل اول صعود را پشت سر بگذارم. یکی پس از دیگری و رسیدن به سطوح بالاتر در اروپا.

* مسابقات لیگ برتر ایران را دنبال می کنید؟
من مسابقات لیگ را می بینم اما ساعت آنها معمولاً با تمرین من یا همزمان با زمان استراحت است، خیلی از آنها را نمی توانم ببینم اما نتیجه بازی و خلاصه آن را می بینم. امسال نسبت به پارسال قهرمانی خیلی خوبی داریم اما رقابتی که پارسال تا هفته قبل بین ما و پرسپولیس وجود داشت باعث شد یکی از بهترین لیگ ها را داشته باشیم. و امسال به نظرم کیفیت بازی ها بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید