درخواست رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از رئیس جمهور؛ آمار گیر کرده را بخوانید


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840297

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی از رئیس جمهور خواست تا آمار سبک زندگی کم تحرک را بررسی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، هفته سوم همایش عابر پیاده ایران با حضور شهرستان ها و استان های مختلف با حضور استان های زنجان، تهران، فارس، گیلان، کوم، اردبیل، مرکزی، کرمانشاه برگزار شد. و کرمان در همایش.

افشین مولایی که در همایش عابر پیاده در شهرستان ابهر استان زنجان شرکت می کند با اشاره به کم کاری مردم و خطراتی که آنها را تهدید می کند خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور; امیدوارم صدای من به عنوان نماینده مردم در عرصه ورزش همگانی را بشنوید.

وی ادامه داد: از جناب عالی می خواهم از مشاوران خود بخواهید که وضعیت ایرانیان تحت محاصره را به طور رسمی به شما گزارش دهند. امیدوارم با مطالعه این گزارش به دلیل لزوم ورزش در بین تمامی اقشار مردم اقدامات موثرتری را بیش از پیش در دستور کار قرار دهید.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در ادامه گفتگوهای خود با رئیس جمهور گفت: درخواست من بررسی آمار کم تحرکی و حمایت از اقدامات لازم بر اساس این گزارش است.

همایش 8 هزار نفری عابر پیاده و مسیر 7 کیلومتری میدان خاتم الانبیاء تا روستای کوی نیک در استان ابهر برگزار شد.

در ادامه همایش بزرگ استانی تهران با آموزش و پرورش در نواحی نوزده گانه تهران و ادارات ورزش و جوانان حوزه های انتخابیه، مجمع عمومی استان تهران و شهرستان های استان از مقابل دانشگاه تهران و در میدان آزادی آغاز به کار کرد. منصوری استاندار تهران، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شجاع پوریان رئیس شورای کل استان و جمعی دیگر از مسئولان در این برنامه حضور داشتند.

پس از پایان همایش پیاده روی خانوادگی با حضور 5000 نفر در اکوپارک شهر صدرا استان فارس با حضور نمایندگان استان و شهرستان صدرا برگزار شد.

همایش پیاده روی گیلان با حضور محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی در عمارت کولا فرنگی پارک قدس رشت برگزار شد.

استان کوم نیز با برگزاری همایش و مسیری 4 کیلومتری از باغ پرندگان تا گلزار شهدای گمنام و کوه خضر نبی درگیر این لیگ است.

در ادامه همایش های همزمان در استان اردبیل در اصلاندوس و شهر تاریخی کنزک همایش پیاده روی برگزار شد. همایش پیاده روی خانوادگی در شهر اصلاندوز با حضور خانواده آموزشی از استان، همایش پیاده روی خانوادگی در شهر کنزک با حضور خانواده هلال احمر روستای کنزک برگزار شد. ، جایی که 4 کیلومتر بود. پوشش دادن.

همزمان با برنامه های اجرا شده همایش پیاده روی بانوان در پاوه استان کرمانشاه. همایش پیاده روی خانوادگی در فراهان استان مرکزی و بردسیر استان کرمان با حضور 1500 نفر از این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید