درخواست عجیب ستاره ملی پوش فلسطین از فدراسیون

درخواست عجیب ستاره ملی پوش فلسطین از فدراسیون

صفا هادی، هافبک عراقی باشگاه تراکتورسازی که سابقه ملی قابل توجهی در تیم ملی کشورش دارد، امروز در اختیار قربان بردیف برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است و اظهارنظر جالبی درباره او منتشر شد.

یونس محمود، اسطوره فوتبال عراق که هم اکنون به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور فعالیت می کند، در جریان شرکت در برنامه الجماهر شبکه تلویزیونی دجله با انتقاد از برخی واکنش های مجازی به بازیکنان، به صفا هادی اشاره کرد: هافبک تراکتور و گفت مثلا این بازیکن از ما خواسته که اسمش را در لیست تیم ملی نیاوریم چون مردم به صورت آنلاین به خانواده او توهین و توهین می کنند!

اگرچه از زمان ظهور شبکه های اجتماعی، ارتباط فوتبالیست ها با هواداران بیشتر از زمان پخش روزنامه ها بوده است، اما یکی از آسیب های جبران ناپذیر این فضا، قرار گرفتن بازیکنان در چنین شرایطی است که گاهی با یک اشتباه کوچک مورد هجوم کاربران اینترنتی قرار می گیرند. برای مدت طولانی

حالا صفا هادی که در بین تی تی بسیار محبوب است این درخواست عجیب را در سن 24 سالگی با یونس محمود در میان گذاشته و باید دید در فیفادی بعدی رازی شانیچله در مورد او چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید