درخواست مجلس از وزیر آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان

درخواست مجلس از وزیر آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان

نماینده مردم در مجلس ادامه داد: شهرستان های هسترود و چاراویمک که شغل دیگری جز دامداری و کشاورزی ندارند. تنها درآمد آنها از این راه است. چند سالی است که به دلیل خشکسالی درآمد مردم به حداقل رسیده و در بسیاری از مواقع ضرر و زیان را به دنبال داشته و نتیجه آن در مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ دیده می شود.

وی تصریح کرد: از دولت تقاضا دارم از وام های کشاورزی استفاده کند و این مهاجرت بی رویه را ببخشد. زیرا کشاورزان توان پرداخت سود و اقساط وام خود را ندارند. تجهیزات ارزان قیمت به جبران بخشی از ضرر و زیان آنها و همچنین خرید ادوات کشاورزی به ویژه تراکتور و کمباین کمک می کند.

امینی گفت: برای حمایت و تشویق کشاورزان زحمتکش گندم و جلوگیری از ضرر و زیان آنها نیاز به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم وجود دارد چرا که در حال حاضر قیمت گندم برای کشاورزان کیلویی 14 هزار تومان است. به دلیل گرانی مواد اولیه دامی، دامداری های کوچک هر روز تعطیل و حتی در آستانه نابودی قرار دارند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین افزود: سفره مستمری بگیران عزیز، این سرمایه های اجتماعی جامعه اسلامی ما و سایه های لطیف و مهربان و با نشاط خانواده ها کوچکتر شد و در بسیاری از خانواده ها و همچنین ضعیفان و کوتاه قدها جمع شد. – مردم با درآمدی که کمرشان زیر بار سنگین تورم افسارگسیخته خم شده است، دولتمردان باید هرچه سریعتر این نگرانی و نگرانی این عزیزان را برطرف کنند، قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را که یکی از آنهاست، در اسرع وقت اجرا کنند. ضروری ترین مسائل و مشکلات جامعه مدرن.

عضو کمیسیون اجتماعی به مدیران عامل و کارمندان کشور یادآور شد: از کنترل قیمت و تنظیم بازار صحبت نکنید زیرا صحبت های پوچ نتیجه معکوس دارد و منجر به افزایش سرسام آور قیمت ها روز به روز می شود و اگر قصد کنترل بازار را دارید لطفا ادامه دهید. ساکت باش و برای رضای خدا عمل کن، نه برای فریب خلق خدا، مردان این موضوع را خوب می سنجند، دویست کلمه، زیرا نصف عمل نیست.

امینی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در اسرع وقت انتصاب بازماندگان قبل از سال 90، مربیان پیش دبستانی و مربیان قرآن، این کارگران کوشا در عرصه آموزش و پرورش با سابقه بیش از 10 تا 12 سال تعیین شود. به امید شاغل شدن در آموزش و پرورش و تحمل سختی های آموزش از راه دور و حقوق بسیار ناچیز، امیدوارم تا پایان سال 1401 همه این عزیزان جذب آموزش و پرورش و اجرای کامل قانون ارزشیابی معلمان شوند. پرداخت پاداش آنها برای پایان خدمت انجام می شود.

نماینده مردم هشترود ادامه داد: ضمن آرزوی موفقیت برای وزیر راه و شهرسازی از وی می خواهم دستورات لازم را برای تکمیل پروژه جاده میاندوآب – میانه که پروژه ای تقریبا 30 ساله است صادر کند چرا که با با تکمیل این جاده، شهر چاراویمک بن بست نخواهد داشت. و حدود 40 روستای این شهرستان استان از جاده آسفالت بهره مند هستند، لازم به ذکر است این جاده یکی از مهمترین مطالبات اهالی عزیز و قدرشناس چار اویماق در سفر رئیس جمهور محترم به استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید