درخواست مهم کی روش از مهدی تاج

درخواست مهم کی روش از مهدی تاج

این اتفاق پیش از این در فوتبال ایران رخ نداده بود و صحبت های قاطع سرمربی تیم ملی در این خصوص اعضای هیئت مدیره را مجبور به ادامه حمایت از اسکوچیچ کرد و در نهایت تصمیم اعضای کمیته فنی توسط اعضای هیئت مدیره وتو شد.

اما این تصمیم برای اسکوچیچ عاقبت خوبی نداشت و در نهایت با تغییر رئیس فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ برکنار شد و کارلوس کی روش مربی سرشناس جایگزین او شد.

کارلوس کی روش در مذاکره با مهدی تاج متوجه قول اسکوچیچ به اعضای هیات مدیره شد و به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای ارتقای فوتبال ملی ایران هیچ قولی نمی دهم. تیم تا دور دوم جام جهانی، چون هیچ چیز در فوتبال تضمینی نیست.» این اتفاق نیفتاد، اما قول می دهم تمام توانم را برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی بگذارم.

کارلوس کی روش از مهدی تاج خواست در نشست خبری خود به طور ویژه به این موضوع اشاره کند و رئیس فدراسیون فوتبال نیز به این نکته اشاره کرد.

کارلوس کی روش دو بار با تیم ملی در جام جهانی حاضر شد اما نتوانست این تیم را از دور اول به مرحله حذفی بازی ها برساند. دو بار در جام ملت ها لیدر تیم ملی بود اما نتوانست روی سکو برود. شاید جام جهانی پیش رو آخرین فرصت این مربی برای انجام یک کار بزرگ با تیم ملی فوتبال ایران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید