آیا مهدی تاج با درخواست اسکوچیچ موافق است؟

آیا مهدی تاج با درخواست اسکوچیچ موافق است؟

خیلی ها معتقد بودند مهدی تاج به محض پیروزی در انتخابات با کارلوس کی روش تماس می گیرد و از او دعوت می کند که به تهران بیاید. اما این رفتار مهدی تاج طبیعی است. چرا که وی برای این کار باید تاییدیه های لازم را داشته باشد و در جلسه هیات مدیره مقرر شد عملکرد تیم ملی در دو بازی دوستانه اروگوئه و سنگال بررسی شود و سپس برای تیم ملی تصمیم گیری شود.

جالب اینکه مهدی تاج با یکی از درخواست های اسکوچیچ برای سفر به اتریش موافقت کرد. سرمربی تیم ملی از کریم باقری درخواست کرده تا ملی پوشان را در این سفر همراهی کند و مهدی تاج نیز با این درخواست موافقت کرده است.

کریم باقری در زمان هدایت مهدی تاج به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. این مربی در اردوی قطر در کنار تیم ملی نبود زیرا فدراسیون فوتبال از او خواسته بود بین پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند و کریم باقری هم پرسپولیس را انتخاب کرد.

در حال حاضر همه چیز اطراف تیم ملی آرام است. اتحادیه فوتبال انگلیس به 47 بازیکن روادید اعطا کرده است و تیم ملی در 27 اکتبر با 23 بازیکن به اتریش سفر می کند تا در روزهای 1 و 5 اکتبر با اروگوئه و سنگال بازی کند. اگر نتایج و عملکرد تیم ملی در این دو بازی دوستانه خوب باشد، اسکوچیچ در پست خود باقی خواهد ماند. در غیر این صورت یک مربی جدید جایگزین او خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید