کنایه مهدی تاج از سخنان مهم کی روش به رئیس جمهور

کنایه مهدی تاج از سخنان مهم کی روش به رئیس جمهور

مهدی تاج در حاشیه سفر تیم ملی به قطر در فرودگاه حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: من خودم به قطر نمی روم اما آمده ام تا برای بازیکنان آرزوی سلامتی کنم. امروز در اردوی تیم ملی مادر 3 شهید خالقی پور تیم ملی را اعزام کرد. با حضور ایشان فضای خوب و معنوی ایجاد شد.

وی همچنین گفت: سپس تیم ملی خدمت آقای رئیس جمهور رفت. آقای سجادی و بنده آنجا صحبت کردند. آقای کی روش هم صحبت کردند و بازیکنان هم نظرشان را اعلام کردند. اتفاق خوبی افتاد جو خیلی خوبی در آنجا ایجاد شد که ای کاش بقیه بازیکنان هم چنین فضایی را داشتند.

رئیس فدراسیون ادامه داد: آقای رئیس جمهور گفتند اینجا تیم ملی ایران است و ما هم از بازیکنان حمایت می کنیم. مهمتر از همه این حرف کی روش را بسیار مهم می دانم که به آقای رئیسی قول داد که قطعاً برای ایران شادی خواهیم آورد. بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلیگنجی و امیری هم صحبت کردند.

ایج درباره انتظارات بالای تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی گفت: این سوال بسیار مهمی است. همه ما امیدواریم و برای پیروزی و شادی به قطر می رویم، اما باید عاقل باشیم و انتظار نداشته باشیم که نتیجه خیلی خیلی عجیبی بگیریم. نباید از پشت بام بیفتد. ما تیم بسیار خوبی داریم. ما کشور بزرگ و بازیکنان قدرتمندی داریم. مطمئنا با انگیزه به قطر می رویم و این اتفاق خوبی است اما نباید بگوییم همه بازی ها را می بریم.

بالاخره رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال هیچ چیز صددرصد نیست و آقای رئیسی قول پاداش به بازیکنان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید