درد در پاها و شانه ها نشانه ی اومیکرون است

درد در پاها و شانه ها نشانه ی اومیکرون است

روز جدید پزشکان در مطالعات و آزمایشات اخیر دریافته اند که دو ناحیه از بدن که در بیماران مبتلا به بیماری شبه آمیکرون بسیار شایع تر است شامل پاها و شانه ها می شود.

درد عضلانی یکی از شایع ترین علائم کرونا است و این علامت در بیماران مبتلا به تنش omcron نیز گزارش شده است، بنابراین افراد نیز در هنگام ابتلا به این فشار دچار درد و گرفتگی عضلات می شوند.

به گفته پزشکان در آفریقای جنوبی، کشوری که اولین موارد ابتلا به فشار Omicron در آن گزارش شده است، اکثر مردم برای اولین بار با شکایت از درد عضلانی به نام “درد عضلانی” مراجعه می کنند.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در طول دوره افزایش فراوانی فشار omicron در سراسر جهان، اکثر افراد مبتلا به این سویه علائم تنفسی خفیف همراه با درد شدید عضلانی را تجربه می‌کنند.

علائم دیگر شامل آبریزش بینی، بدن درد، درد قفسه سینه، کمردرد و خستگی است.

درد در این دو قسمت بدن ممکن است نشانه عفونت امیکرون باشد

با این حال، طبق گزارش ایندیا تایمز، پزشکان در مطالعات و آزمایش‌های اخیر دریافته‌اند که دو ناحیه از بدن که در بیماران مبتلا به امیکرون بسیار شایع‌تر است، پاها و شانه‌ها هستند.

شواهد پزشکی از شیوع گسترده ویروس کرونا در دو سال گذشته نشان می‌دهد که این ویروس می‌تواند هر بخشی از بدن را آلوده کند.

مطالعات اخیر نشان می دهد که اکثر افرادی که از درد عضلانی شکایت می کنند با کشیدگی Omicron این درد را در پاها و شانه های خود گزارش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید