بازیکنان تب و بدن درد دارند اما نمی دانم اومیکرون است یا نه! / اردوی هندبال در رومانی به پایان رسید و لغو شد

ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795293

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: بازیکنان تب و بدن درد دارند اما نمی دانم بازیکنان اومیکرون دارند یا نه!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مانوئل فرناندز، مربی تیم ملی هندبال در یک کنفرانس خبری گفت: دیروز یک بازی دوستانه با تیم ملی عراق داشتیم و برخی از بازیکنان احساس خوبی نداشتند. بعد از شام دیشب برخی از بازیکنان حال خوبی نداشتند و پزشک احتمال درگیری با انواع تاج را رد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه حال برخی از بازیکنان خوب نیست، امروز استراحت کردیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. فردا باید به رومانی می رفتیم و طبق قانون آنجا، اگر تیم با تاج برخورد کند، کل تیم قرنطینه می شود. تصمیم گرفتیم با تمام هماهنگی هایی که انجام شد، مسابقات را لغو کنیم.

ملی پوش هندبال گفت: خیلی سریع این اتفاق افتاد و باید به فدراسیون رومانی می گفتیم که نمی توانیم برویم. چون طبق قوانین اونجا اگه بازیکنی تست مثبت بده همه تیم ها باید 15 روز قرنطینه بشن.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بیماری مربوط به بازی با تیم عراق است، گفت: این ربطی به بازی ندارد. قبل از بازی اول، الله کرم وارد شد، فکر می کردیم آنفولانزا است، اما به نظر تندتر بود. سایر بازیکنان نیز به آن پیوستند. بازیکنان علائمی شبیه آنفولانزا داشتند، اما اصرار داشتند که آزمایش کنند و تمام. دیروز در بازی با عراق بازیکنانی داشتیم که روحیه خوبی نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این یک عنصر کمیاب است، گفت: دقیقاً نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. نمی دونم می تونه omicron رو تشخیص بده. وقتی الله کرم را به خانه فرستادیم، اعلام کرد که خانواده هایشان هم درگیر هستند. بازیکنان روحیه بدی ندارند. وضعیت سختی ندارند اما تب و بدن درد دارند.

وی گفت: امروز باید تمرین می کردید اما بازیکنان مریض شدند و امروز و فردا استراحت کردیم و در صورت بهتر شدن شرایط قول می دهم دوباره از اردوی تیم ملی دیدن کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نگران لغو رومانی نیستید و چه طرح جایگزینی در نظر دارید؟ او گفت که برنامه رومانیایی تمام شده و لغو شد. ما برنامه جایگزین داریم و با عراق و عمان بازی خواهیم کرد. با توجه به اینکه تیم عمان در اصفهان است، بعد از ظهر هماهنگ کردیم تا در صورت امکان دو بازی داشته باشیم. طرح جایگزین برای رومانی همان چیزی است که من اعلام کردم.

سرمربی این تیم با یادآوری وضعیت برادران استکی برای حضور در تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: الله کرم استکی در این اردو حضور داشت و ایده من این بود که از آن در مسابقات رومانی استفاده کنم تا به بهبودی کامل برسم. نمی خواستم فشار اردوی 10 روزه قبلی را تحمل کنم و دوباره در رومانی تحت فشار باشم. بعد از 3 روز تمرین زانو درد گرفت و من می خواستم استراحت کنم و او اعلام کرد که حالش خوب نیست و وضعیتی را به من گفت که امیدوارم آنفولانزا باشد. سجاد استکی هم در کویت بازی می کند. زانویش کمی درد داشت و به او فرصت بهبودی دادیم. مشکلی نیست، او از 2 ژانویه به تیم اضافه می شود و در کنار ما خواهد بود.

مانوئل با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی لازم ادامه داد: بچه ها در هتل آکادمی اقامت داشتند. هرکسی با کوچکترین ناراحتی دنبال می شود و در اتاق خود حاضر می شود. همه کودکان دوز دوم و حدود سه نوبت واکسن را دریافت کردند. ما همچنان در تلاشیم تا شرایط بهتری برای آنها فراهم کنیم و نکات بهداشتی را مدام به آنها یادآوری کنیم. به جز ورزش، در موارد دیگر کودکان همیشه از ماسک استفاده می کنند.

مانوئل نتیجه گرفت که باید با تاج زندگی کنی. بهترین بازیکن جهان در تیم فرانسه نیز تاج گرفت. این یکی از آن چیزهایی است که ما نمی توانیم کار زیادی در مورد آن انجام دهیم. فقط امیدوارم مشکلات کمتری در این زمینه داشته باشیم و از فردا به کار خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید