درمان و حمایت از 1500 مراجعه کننده در مرکز شهید زیادیان تهران


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878838

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول (ص) تهران بزرگ را اعلام کرد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول (ص) تهران بزرگ گفت: گروه های جهادی شهدای کثیر امروز در حال توسعه هستند. مدتی است در محله های هرندی، مظاهری و هلازیر در قالب گروه های جهادی که مددجویان و بازتوانی ها مسئولیت آن را بر عهده دارند در این مکان ها حضور دارند و با تأثیرگذاری به مشکلات اجتماعی می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، صبح امروز همایش ملی جشن رستگاری با محوریت پاسداشت خانواده مرمت شدگان و آیین کاوش فاز 3 مرکز شهید زیادیان با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد. در تهران بزرگ توسط محسن منصوری استاندار تهران و سایر مدیران و مسئولان استانی و خانواده های مددجویان مرکز.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به تشریح اقدامات انجام شده در مرکز شهید زیادیان پرداخت و گفت: با وجود اینکه از هم اکنون کار را آغاز کرده ایم، امروز به صورت رسمی فاز بعدی این مرکز را آغاز کرده ایم و به خود قول داده ایم. فاز جدید با ظرفیت 1100 نفر در 6 ماه آینده سریعتر ساخته می شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اقدامات انجام شده در مرکز شهید زیادیان و طراوت که عمدتا توسط خود مددجویان انجام می شود، گفت: در این مرکز همچنان فعالیت های فرهنگی با قوت انجام می شود. . امروز به فضل الهی شاهد یک گروه سرود 80 نفره هستیم که قرار است به 110 نفر افزایش یابد که شامل خود مددجویان هستند که برنامه خود را به صورت زنده اجرا می کنند و یا گروه تئاتری که قبل از مراسم رسمی اجرا می شد. شروع برنامه ، می تواند بسیار موثر باشد.

سردار حسن زاده افزود: دلیلی برای عدم انجام فعالیت های فرهنگی و معنوی این مرکز وجود ندارد و در صورت فراهم شدن فرصت در نهایت انضباط و جدیت در برنامه ریزی دقیق مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی برگزار می شود. “

وی گفت: گروه های جهادی شهید زیادیان امروز در حال توسعه هستند. مدتی است در محله های هرندی، مظاهری و هلازیر در قالب گروه های جهادی که مددجویان و بازتوانی ها مسئولیت آن را بر عهده دارند در این مکان ها حضور دارند و با تأثیرگذاری به مشکلات اجتماعی می پردازند.

سردار حسن زاده بیان کرد: اما دو موضوع در دل این مرکز وجود دارد، اول اینکه مهم ترین موضوع صیانت از خانواده هاست. همه می دانند که یکی از سخت ترین کارهای همکاران ما در تمامی این مراکز در تهران که توسط تمامی کارکنانی که این اقدام را انجام داده اند، مهم ترین و سخت ترین موضوع یافتن و ورود به خانواده مددجویان است. این مشتری بهبود یافته را به طور کامل بپذیرید و از خانواده محافظت کنید.

فرمانده سپاه حضرت محمد (ص) گفت: این بخش از مرمت شدگانی که مدت زیادی پاک مانده اند کسانی هستند که با خانواده خود در ارتباط بوده و آموزش های لازم را دیده اند و این خانواده ها نیز همراهی می کنند و همکاری بسیار خوبی با ما در آنها این تجربه را داشته اند.

سردار حسن زاده گفت: دومین موضوع بسیار مهم بحث حرفه آموزش و پرورش و اشتغال مددجویان است. در این مرکز با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند باید مکان هایی ایجاد کنید که مشتریان بتوانند در این مکان ها کار کنند، حرفه ای شوید تا بتوانند روی پای خود بایستند، خدا را شکر که پیشرفت زیادی در این زمینه داشته ایم. این منطقه شهر اشتغال ما نسبت به قبل مجهزتر است. افراد بیشتری به صورت حرفه ای درس می خوانند و کار می کنند. و به عنوان مثال تولید کنید ، بسیاری از لباس هایی که در این مجموعه و نیروهای مسلح در تهران وجود دارد. به این افراد که از مزایای آن نیز برخوردار هستند سفارش می کنیم که به تدریج استقلال لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید